Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie kan mij de instellingen geven voor de <BR>dl-20 pic24c programmer, hardware settings<BR>heb ik, maar dan staat er onder on/off <BR>en low/high welke setting moet dat zijn?<P><BR>groetjes raymond, en bedankt.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

bij mij staat het zo<BR>1=0f<BR>2=on<BR>3=off<BR>4=off<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

he bedankt hij werkt ,ff nogeen vraagje kan ik hiermee ook een goldkaart programeren? <P>bedankt, groet ray<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by SATFREAKHOLL:<BR><B>bij mij staat het zo<BR>1=0f<BR>2=on<BR>3=off<BR>4=off<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BR>Hoi,<P>je kunt met een DL20 alleen de hex laden op een goldwafer.<BR>Voor de bin moet je een VP2 of een phoenix programmer hebben mits hij 3.57 mhz is.<P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Geplaatst:

leuke discussie het lukt mij wel om met de dl20 een 24c16 te programmeren gaat ook wel eens fout maar het gaat toch gr joost<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<P>Hoi, <BR> <BR>wat versta jij dan onder een goldkaart? <BR>Een goldkaart is bij mij een goud kleurige kaartje, en daar zit volgens mij geen afneembaar pic en eeprom op. <P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Geplaatst:

nee dat klopt ! <BR>maar hoe moet ik die laden dan alleen op de poenix?<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Hobbybob:<BR><B><P>Hoi, <BR> <BR>wat versta jij dan onder een goldkaart? <BR>Een goldkaart is bij mij een goud kleurige kaartje, en daar zit volgens mij geen afneembaar pic en eeprom op. <P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

ff heel kort, wat is nu de beste programmer<BR>om 1 een pic<BR> 2 een ic<BR> 3 een golkaart<BR>dit alles met een programmer te kunnen gebruiken ? <BR>goet ray<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by ray:<BR><B>nee dat klopt ! <BR>maar hoe moet ik die laden dan alleen op de poenix?<P> <P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

<P>Hoi,<P>ik gebruik altijd de VP2 van Willem.<BR>Met de VP2 kan je de pic,eeprom en de goldwafer mee programmeren.<BR>Op de VP2 zit een socket waar je een 24c16 mee kunt laden.<BR>De andere onderdelen kun je programmeren met de kaartlezer die op de programmer zit.<BR>In de nood gevallen gebruik ook nog een DL20.<BR>Met deze programmer kun je de pic 16f84 en 24c16 los laden.<BR> <P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Geplaatst:

ok hobbybob bedankt dit is tenminste duidelijke taal, ik heb bij willem een dl-20<BR>besteld want de vp2 had die niet meer (voorlopig), en een ic kaart,+ een goldkaart<BR>maar ja de combinatie dl-20 en een losse <BR>phoenix kan ook toch!?<BR> <BR> groet ray,<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Hobbybob:<BR><B><P>Hoi,<P>ik gebruik altijd de VP2 van Willem.<BR>Met de VP2 kan je de pic,eeprom en de goldwafer mee programmeren.<BR>Op de VP2 zit een socket waar je een 24c16 mee kunt laden.<BR>De andere onderdelen kun je programmeren met de kaartlezer die op de programmer zit.<BR>In de nood gevallen gebruik ook nog een DL20.<BR>Met deze programmer kun je de pic 16f84 en 24c16 los laden.<BR> <P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.