Toxic Geplaatst: 2 augustus 2000 Geplaatst: 2 augustus 2000 Ik probeer nu al een tijdje SECA aan de gang te krijgen, maar het wil nog niet echt lukken. Met irdeto gaat alles goed, en met het standaard kaartje van C- heb ik wel beeld, dus aan de hardware kan het niet liggen volgens mij.<BR>Als ik naar een SECA-kanaal zap, dan krijgt voyager wel een reset. Met voyager in de debug2-mode is te volgen wat er gebeurd. Eerst een 'Reset Send', daarna gaat voyager de SECA-kanalen uit de keyfile langs en geeft vervolgens weer een 'Reset Request'. Dit gaat dan eindeloos door in een loopje.<BR>Heeft iemand een idee?<BR>Ik heb (volgens mij) de juiste codes, baudrate staat goed (9600)...<P>------------------<BR> <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!! DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Johnnny1 Geplaatst: 3 augustus 2000 Geplaatst: 3 augustus 2000 Dat heb ik met voyager ook wel eens gehad.<BR>En helaas niet op kunnen lossen<BR>Je kan eens WinDecrypt proberen. Daar heb ik persoonlijk de minste problemen mee.<P>M.v.g Johnny1<BR><P>------------------<BR> Met Vriendelijke Groet, John
MTB Geplaatst: 3 augustus 2000 Geplaatst: 3 augustus 2000 Decrypt2.45 in dos mode werkt snel en zonder problemen. Ik heb windecrypt nog niet geprobeerd omdat mijn oude lab-toppie een 486 is.<P>MTB<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 3 augustus 2000 Geplaatst: 3 augustus 2000 Hoi,<P>dat ge"loop" heb ik ook even gehad. Als je je baudrate in voyager op 85xx ofzoiets zet in Seca, ging het bij mij wel. Dus experimenteer even.<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 ik heb windecrypt op een 486 laptop lopen en werkt perfect, seca en irdeto, op de mm9500<BR>en op de humax5400 . alles zonder problemen.<P>groet ray.<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by MTB:<BR><B>Decrypt2.45 in dos mode werkt snel en zonder problemen. Ik heb windecrypt nog niet geprobeerd omdat mijn oude lab-toppie een 486 is.<P>MTB<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 hi ... had hier dus zelfde probleem <BR>windecrypt en aston, oplossing heel eenvoudig<BR>breng het aantal seca providers terug naar 7 en het draait zonder problemen .<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Toxic Geplaatst: 16 augustus 2000 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2000 Bedankt allen! Het werkt, met Decrypt wel te verstaan. Het is mij alleen nog een raadsel waarom het met voyager niet werkt, dus dat probeer ik nog ff uit te vogelen (k'heb zo'n beetje alles al geprobeerd, maar de aanhouder wint zullen we maar denken...)<P>------------------<BR> <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!! DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Aanbevolen berichten