Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mede strijders<P>Zijn er mensen, die de oplossing hebben<BR>voor het her programmeeren van de ci-cam<P>Ik heb ooit een sbr file ontdekt met het licens error probleem.<P>Mijn ci-cam is omgebouwd naar allcam 4.6<BR>met free-cam software.<BR>En nu komt er elke keer licensed error<BR>contact your cam destributor als fout melding<BR>Kan iemand mij vertellen.<BR>Hoe dit probleem op te lossen.<BR>Op de site van black <BR>Wel wat...maar in russis<BR>ik ken geen russis lezen.<BR>Wie biedt zijn hulp<BR>ps. kun je je antwoord toe mailen.<BR>groetjes,<BR>Nog bedankt voor je tijd.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ai , license error is niet zo mooi, als je een nokia 9600 hebt is deze inderdaad met de sbr file weer aan de praat te krijgen.<BR>De file staat ter download bij de satnerds (dacht ik) en werkt dus alleen in combinatie met de mm9600 en scci aansluiting.<BR>Heb je geen 9600 tot je beschikking moet de flash die in de ci zit eruitgehaald worden en opnieuw geprogd worden, niet echt een dagelijks klusje als je het nooit gedaan hebt , daar komt nog bij dat je een speciale progger nodig hebt die niet echt goedkoop is.<BR><P>------------------<BR>edited by Tech smile

Geplaatst:

Hoi,<P>als je me de link even geeft van die russische site kan ik het wel voor je vertalen smile.gif <P>En i.v.m. je license error, herprog die Ci even met een laptop, en dan is dat license gezeik ook weer pleite smile.gif <P>Zie wel dat je een goeie BINARY hebt vooraleer je progged. Ik gebruik die van<BR>sat-digital-tv.provider.pl<P>Gaat elke keer als een trein smile.gif<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Geplaatst:

Zie <A HREF="http://www.*********.de" TARGET=_blank>www.*********.de</A> en dan CI-Patch link.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by MasterBrowser (edited 14 August 2000).]

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by MasterBrowser:<BR><B>Zie <A HREF="http://www.*********.de" TARGET=_blank>www.*********.de</A> en dan CI-Patch link.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Hi,<P>Nog bedankt allemaal voor jullie<BR>reakties<P>Maar ik heb inmiddels een ander gekregen.<BR>maar hier betreft het om een sbr file<BR>deze te bewerken met scsci<BR>of anders met een 9600<BR>en deze heb ik niet<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

He mader, alles ok,<BR>Je moet ff rond bellen er zijn plenty zaken die dit voor een kleine vergoeding doen. Alleen weet ik geen zaak in de buurt van het fijenoort stadion. (ben niet bekend met de club vandaar de typ fouten......;-)<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.