Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben in het bezit van een D-box 9500 met orginele C-CAM!!!!, ik gebruik DVB2000 software V1.80.9, en heb een tijdje geleden een phoenix programmer + blocker gekocht (zo'n dubbel geval met pic 16f84) Nu heb ik recent mijn 2 kaartjes eindelijk terug gekregen 8-) en heb deze van 4 pakketten voorzien..(yodum'z CRD) De Duitse card (DF1) werkt perfect in de receiver (alleen het gehele premiere pakket is vrij) De NL card werkt geheel niet.. wat me ook wel normaal leek zonder hw blocker.. (ik heb wel de software blocker van DVB2000 ingeschakeld om m'n duitse kaart levend tehouden)<P>Nu heb ik ze echter met hw blocker geprobeerd maar dan werkt er helemaal niets (alle mogelijke kaart combinaties, Duits boven, NL onder, etc etc) Ik heb geen idee hoe dit komt.. maar misschien hebben ze me de verkeerde blocker verkocht.. er werdt mij verteld dat er verschillende waren afhankelijk van welke CAM je hebt.<P>Echter, ik dacht nu koop ik evt. wel een all-cam .. heb zojuist met een handelaar gebeld en het probleem uitgelegd, Hij vertelde me echter dat de software blocker van DVB2000 ook een all-cam is. Dit begrijp ik niet, ik heb altijd geweten dat ik omdat ik die Duiste C-CAM had er een hw-blocker nodig was. En waarom werken mijn kaartjes dan niet op het C+ pakket, Dus wie helpt???<P><BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi,<P>als ik het zo allemaal lees, is je blokker naar de filliestijnen frown.gif<P>Heb je toevallig een andere liggen ? Of neem je receiver even mee naar een sat shop, en vraag vriendelijk of je de "bijna" aangekocht blocker even te "testen" is smile.gif<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.