Mirelja Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 Bij een vriend van mij staat een gekraakte engelse versie van xp home. Ik wil daar XP PRO op zetten met cd en licentie code. Als ik de cd er in doe en hem erover heen wil zetten, geeft hij aan dat de code onjuist is. Dit is dus wel de goede code. (werkte bij mij wel). Hoe kan ik nu xp pro erop krijgen. mvg Mirelja
Poetsdoekje Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 Citaat: Bij een vriend van mij staat een gekraakte engelse versie van xp home. Ik wil daar XP PRO op zetten met cd en licentie code. Als ik de cd er in doe en hem erover heen wil zetten, geeft hij aan dat de code onjuist is. Dit is dus wel de goede code. (werkte bij mij wel). Hoe kan ik nu xp pro erop krijgen. mvg Mirelja Je zegt het al zelf, jij hebt XP op jouw computer geactiveerd, en wil je jouw CD met XP op een andere computer installeren en activeren, ontdekt de site van Ome Bill dat de code onjuist is, is natuurlijk logisch, anders kun je met jouw CD wel de hele buurt voorzien van Windows XP groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
ArsLP Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 [color:"red"]verwijderd. je weet zelf wel waarom ... [/color] Met vriendelijke groet, Leo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen