Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vier vragen (voordat ik mijn cam stuk maak):<BR>1)Heeft iemand ervaring in het omzetten (op een notebook) van 460se naar freecam.<BR>2)Kan je daarna ook weer terug naar 460SE als freecam je niet bevalt ?<BR>3)Heeft iemand een gebruiks/feature beschrijving van 460se (de menu's etc)<BR>4)Heeft iemd een gebruiks/feature beschrijving van freecam<P>GSAT<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

1-Ja, gaat met twee vingers in neus, soft in win dir unzippen, wel zorgen dat het de passende versie bij je operating sys is (95 of 98 versie). zor gervoor dat je notebook "schoon" boot. zo weinig mogelijk tsr's, screensavers, speciale achtergrondjes, etc, etc en alle andere toeters en bellen UIT !!!! power management van je notebook UIT !!!!. deze grappen en grollen van notebookjes hebben mij meer dan eens een ci-cammetje gekost.<BR>2-ja, je kan je ci-cam altijd weer terugproggen naar 4.6 SE.<BR>3-nee, maar zo moeilijk is't niet. bij de freecam soft kan je alleen de "plain" keys erinzetten. dus de decodeersleutels, geen masterkey's, en hexmasters. de freecam soft is dus niet autoupdate. een handleiding / featuresheet oid. is er bij mijn weten niet, niet voor de 4.6, en ook niet voor de freecam. de pincode van de 4.6se is wel bekend, die staat wel ergens op't net.<BR>nou 4 ook beantwoord.<BR>het wijst zich in principe vanzelf.<BR>prutsie<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Thanx,<P>Ga het proberen. Nog een vraag:<P>Als je de pincode van de 4.6SE goed invul. Wat voor mogelijkheden krijg je dan?<P>GSAT<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Als je de duitse taal machtig bent, staat er duidelijke beschrijving bij mastercrd.<BR>Zowel van de Allcam als van de Freecam.<P>------------------<BR>ww

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.