Gast Geplaatst: 15 juli 2000 Geplaatst: 15 juli 2000 Hoi djazzie,<P>Ik weet dat het lullig is dat ik de link geplaatst heb maar, sorry hoor. Als pipo eerst met een grote bek iedereen snoepjes in de bek legt en ze er vervolgens weer uittrekt, dan vraag je erom. In mijn ogen gezien. Oftewel "ik weet lekker iets maarrrr dat zeg ik lekker niet' Hoezo ZIELIG.<BR>Jammer dat er zulke kinderlijke figuren zich met een zo mooie hobby bezighouden.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 juli 2000 Geplaatst: 15 juli 2000 He klein kindje ik ga mij maar menselijk gedragen deze keer .<BR>En gewoon vragen mij met rust te laten en als u dingen verteld wees dan eers zeker .<BR>Zo zie je maar er zijn dus nog steeds (mensen ) die de andere het bloed onder de nagels proberen te halen maar ja het lukt dus deze keer echt niet.<BR>Ik zou zeggen nog veel sukelen .<BR>Ik weet een ding ik zal terug een side openen en deze keer zal je er nooit meer binnen geraken .<P>Sukellaar. <BR> <BR>En nu dit topic sluiten voor ik echt ga boos worden want dan zou ik wel eens rare dingen kunnen doen!!!!.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 juli 2000 Geplaatst: 15 juli 2000 He klein kindje ik ga mij maar menselijk gedragen deze keer .<BR>En gewoon vragen mij met rust te laten en als u dingen verteld wees dan eers zeker .<BR>Zo zie je maar er zijn dus nog steeds (mensen ) die de andere het bloed onder de nagels proberen te halen maar ja het lukt dus deze keer echt niet.<BR>Ik zou zeggen nog veel sukelen .<BR>Ik weet een ding ik zal terug een side openen en deze keer zal je er nooit meer binnen geraken .<P>Sukellaar. <BR> <BR>En nu dit topic sluiten voor ik echt ga boos worden want dan zou ik wel eens rare dingen kunnen doen!!!!.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 juli 2000 Geplaatst: 15 juli 2000 euh, is er misschien een moderator in de buurt...?<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 juli 2000 Geplaatst: 16 juli 2000 Pipo jongen,<P>Het spijt mij om op zo'n manier te moeten converseren en mischien was mijn reactie wat aan de felle kant. Mijn oprechte excuses hiervoor, maar zeg nou zelf jij bent diegene die de mensen op deze en andere boards vertelt wat voor een mooie site je hebt en laat iedereen ff kijken en vervolgens gooi je de boel lekker dicht. Vraag ik me af, waarom? Volgens mij kick jij er gewoon op dat mensen bij je lopen te smeken of ze alsjeblieft op je site mogen komen. En je hebt het ook hartstikke mis dat ik je de nagels onder het bloed vandaan wil halen. Vindt het gewoon een beetje raar dat je de board lezers van sat4all het plezier onthaald, maar dat de link naar je site gewoon op een spaans satboard te vinden is. Daar heb ik hem dus ook vandaan. Verder wou ik nog kwijt dat je me niet hoeft te bedreigen want dat heb ik ook niet gedaan, ben gewoon met een hobby bezig, ik geloof net als jij. Wil dus ook voorstellen om het hierbij te laten en gewoon met een leuke, mooie hobby verder te gaan. Maar wil aan jou vragen om geen mensen blij te maken met dingen die je toch niet met ze wil delen want dat heb je dus wel gedaan.<P>Gr Salu2<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 juli 2000 Geplaatst: 16 juli 2000 Jongens wissel eens jullie e-mail adressen uit dan hoeven wij deze onzin niet te lezen.<BR>Ik vraag me af wie hier het kind is <P>------------------<BR>edited by Tech <P>http://www.homestead.com/rkmmontage/index3.html
Aanbevolen berichten