Ga naar inhoud


Meer mensen last van Canal+ en ondertitels ?


Gast JumperFree

Aanbevolen berichten


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

  • 4 weken later...

Een collega heeft UPC Digital en daar speelt dat probleem met de te laag staande ondertiteling ook.

 

Ik heb onlangs een bericht via de site van UPC gestuurd over dit probleem met te laag staande ondertiteling bij 16:9 films (ook via CDS). Per slot van rekening is Canal+ overgenomen door Chellomedia en dat is een dochterbedrijf van UPC (correct me if I'm wrong).

 

In ieder geval kreeg ik vandaag onderstaand antwoord per mail.

 

"Dit probleem is bij ons bekend en hiervoor hebben wij ook een melding naar Canal+ gestuurd, helaas hebben we nog geen terug koppeling op gehad over de oplossing".

 

Zal wel weer een kwestie worden van het probleem naar elkaar toeschuiven, maar of het zo opgelost wordt...?

 

Ik zou zeggen "hup, over naar anamorph 16:9, dan is dat probleem in een keer opgelost".

 

Groeten, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf een brief geschreven en werdt netjes opgebeld.Men had dit probleem al verschillende keren doorgegeven en dacht dat het opgelost was.Ik vertelde dat het zeer irritant was en, websites op internet lezende, er veel mensen last van hadden.Met verschillende merken Tv's, wat ook zo is want in mijn kennisse kring doet het probleem zich voor op drie verschillende merken.

 

Ze gaven aan het nogmaals door te geven, tja, afwachten dan maar ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik Canal Digitaal erover bel weten ze van niks.

 

Hallo Teleromeo,

 

Hier moet je ook Canal Digitaal niet voor hebben. Die fungeren alleen maar als "provider" en geven het aangeboden signaal aan jou en mij door.

 

Je moet bij UPC (eigenlijk hun dochterbedrijf Chellomedia) zijn. Zij zijn de eigenaar van Canal+.

 

Groeten, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

"er veel mensen last van hadden.Met verschillende merken Tv's"

 

Hallo Jumperfree,

 

Ik zag net dat jij ook al op Teleromeo heb gereageerd.

Ik denk dat dit probleem zich op elke breedbeeld TV voordoet. Alleen hebben sommige TV's misschien foefjes om het weer enigszins te herstellen. Van mijn (Sony) TV kan ik het beeld omhoog schuiven. Maar dan het hele beeld en niet alleen de ondertiteling. Ik raak dan dus aan de bovenkant een stuk van het beeld kwijt en krijg aan de onderkant een stuk zwarte balk met de ondertiteling.

 

Ik heb nog 2 (16:9) films van Canal+ van afgelopen juni en augustus op de schijf staan. Hier is dit probleem helemaal niet aanwezig. De ondertiteling staat er prima in.

 

We wachten maar af. Als we maar genoeg 'zeuren', wordt er vanzelf wel eens iemand wakker daar.

 

Groeten, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het it toch gewoon in en in triest.

Veronica en Net5 en Talpa zenden keurig de breedbeeldfilms (helaas in letterbox)

maar wel de ondertitels keurig en niet te groot in de film.

 

Voor de betaalzenders notabe !! Canal plus is de ondertitel een zooitje.

 

Ze moeten zich daar de oren uit hun hoofd schamen en de mensen maanden korting geven op het abonnementsgeld wegens het leveren van een wanproduct.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gvd, tjomgejonge, Pvd @#!$$!#$!% het blijft maar duren met die ondertitel zooi, zit je steeds naar films te kijken waar de onderste ondertitel regel maar half zichtbaar is.Sinds die overname is het ruk bij C+ stelletje koekenbakkers.Kun je weer tig keren zo'n peperduur nummer bellen om HUN fouten aan te geven ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...