alx Geplaatst: 12 november 2005 Geplaatst: 12 november 2005 Hoe kun je een XP(pro) versie veranderen van taal? Alleen door opnieuw te installeren? Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Ome Merde Geplaatst: 12 november 2005 Geplaatst: 12 november 2005 yup, alles overnieuw merDe deze ruimte is te huur
alx Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Geplaatst: 12 november 2005 Vervelend he? Ik zou graag een andere manier(gemakkelijkere manier) hebben gevonden. Hartelijk dank voor reactie! Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
matelot Geplaatst: 12 november 2005 Geplaatst: 12 november 2005 Om van invoertaal te veranderen, moet je op de Alt Shirt indrukken. Als je de beschikbare invoertalen wilt veranderen moet je met de rechterknop van de muis op het talenbalkje tikken, dan krijg je hetzelde scherm als bij installatie van Windows. Kun je ook de Windows voertaal veranderen zonder een nieuwe Windows CD? Ik dacht altijd dat die vastlag met de aankoop. Ik zou best graag mijn Franse Windows Engels laten spreken. Matelot
Pa senior Geplaatst: 12 november 2005 Geplaatst: 12 november 2005 Om WinXP van taal te laten veranderen moet je om te beginnen de Multi Lingual version van WinXP Pro hebben. Alleen dan heb je de mogelijkheid om via Language Packs de gewenste taal (talen) te installeren. Voor de gewone versies is die mogelijkheid er niet, en dus zul je gewoon opnieuw moeten installeren in de juiste taal. Multilingual User Interface Packs runs with and requires the English Version of Windows XP Embedded
Crest Geplaatst: 12 november 2005 Geplaatst: 12 november 2005 Kortom: opnieuw installeren met de gewenste Windows XP taal.
matelot Geplaatst: 12 november 2005 Geplaatst: 12 november 2005 Wat voor de meeste mensen, die een andere voertaal wensen, wellicht het meest van belang is: Opnieuw installeren betekent dus ook: een nieuwe Windows XP CD aanschaffen. Bovendien, als ik Pa senior goed begrepen heb, is dit niet het geval als je de Multilingual version van Win XP Pro hebt. In dat geval kun je van voertaal veranderen door een language pack toe te voegen. Matelot
alx Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Geplaatst: 13 november 2005 Allen bedankt en begrepen. Helaas heb ik die multi-languageversie niet. Dus maar overnieuw (indien nodig). Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Gast Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Allen bedankt en begrepen. Helaas heb ik die multi-languageversie niet. Dus maar overnieuw (indien nodig). Niet zo snel de moed opgeven ik heb voor jou wel deze versie maar je moet wel beseffen dat je de engelse versie van windows heb geinstaleerd eer je windows multi-languageversie kun gebruiken anders heb je er niets aan. wil je deze versie stuur mij dan 1 PM kunnen we kijken hoe jij hem in jou bezit krijg.
rommelaar Geplaatst: 14 november 2005 Geplaatst: 14 november 2005 Citaat: Allen bedankt en begrepen. Helaas heb ik die multi-languageversie niet. Dus maar overnieuw (indien nodig). Niet zo snel de moed opgeven ik heb voor jou wel deze versie maar je moet wel beseffen dat je de engelse versie van windows heb geinstaleerd eer je windows multi-languageversie kun gebruiken anders heb je er niets aan. wil je deze versie stuur mij dan 1 PM kunnen we kijken hoe jij hem in jou bezit krijg. Ballspeed kan de multi-language versie dan gewoon over de engelse versie heen? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Gast Geplaatst: 14 november 2005 Geplaatst: 14 november 2005 The Windows XP/2000 MUI is sold only through Volume Licensing programs such as the Microsoft Open License Program (MOLP / Open), Select, and Enterprise agreement (or with a new computer as an OEM version at customer request). It is not available through retail channels.
Gast Geplaatst: 16 november 2005 Geplaatst: 16 november 2005 als je de multilingual versie wilt hebben het volgende installeer windows XP US en zoek de MUI ( Multilingual User Interface ) packages op en installeer die.. dit werkt ook op een gewone XP US versie en hoeft niet speciaal VLK editie te zijn
Gast Geplaatst: 16 november 2005 Geplaatst: 16 november 2005 Waar kun je die MUI legaal downloaden of kopen dan?
alx Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Geplaatst: 18 november 2005 Ik heb de engelse versie bij mij erop staan. Dus dat hoeft geen beletsel te zijn. Maar om aan die MUI-versie te komen? @ Ballspeed, hartelijk dank voor je meedenken. Ik kom er per pM nog op terug. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Decman Geplaatst: 20 november 2005 Geplaatst: 20 november 2005 Citaat: Hoe kun je een XP(pro) versie veranderen van taal? Alleen door opnieuw te installeren? Ik pak mijn taal CD's die bij Windows XP Pro geleverd worden, wel een legale versie natuurlijk. Met drie taal Cd's heb ik een grote keuze aan talen. Gewoon CD in de speler van de gewenste taal, installeren en dan rebooten. Oh ja, je kan daarna ook weer schakelen naar de engelse taal waar XP Pro standaard (in mijn geval) werdt geinstalleerd. En dit alles zonder Windows Xp Pro opnieuw te installeren Makkelijk hoor! Gr Decman Dreambox DM7000S, Echostar 2200 2CI, Skystar 2. Schotels: Triax 88 CM + DiSEqC Stab HH100 Rotor, Fixed Triax 66 CM.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen