Ga naar inhoud

Irdeto CI, iedereen goed lezen en geen email meer sturen. Thx

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi (All),<P>iedereen die een 4.60 Ci gebruikt, update, whatever, willen jullie ophouden met mijn mailbox te bombarderen met steeds dezelfde vraagjes. Daarom het volgende :<P>1. Alle bestanden die je nodig hebt staan meestal hier wel op het board, en anders doe dan even de moeite om ergens anders te gaan zoeken. <BR>2. De meeste zip bestanden hebben een README.TXT, vertaald LEESMIJ.TXT, of in het kort RTFM! Pr*m met de guppie bestandjes heeft een paar modificaties nodig in je Setup menu van je CI > EMM > AUTO ECM > INT en "magically" beeld !! <BR>3. Voor die AU bestanden die zogezegd "niet werken", dat ligt aan het verkeerde gebruik van je CI. In het menuutje waar je je PINCODE ingeeft vooraleer je erin geraakt (pin is 6962) moet de EMM/ECM op ON staan, anders werkt het zooeitje inderdaad niet perfect. (Not always the case tough). <BR>4. Haal je CI nooit uit je receiver als hij AANSTAAT. (Gaat wel, maar je riskeert RIP CI)<P>Nou ik hoop dat jullie dit allemaal gelezen hebt, en ik wens iedereen veel kijkplezier! smile.gif<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

• 3 weken later...

Geplaatst:

Hoi,<BR>Weet jij toevallig waarom bij mijn ci in het pin menuutje Emm en ECM weer op disabled staan als ik terug keer in dat menu, terwijl ik ze toch op enabled zet. Krijg denk ik daarom geen beeld op PW en aanhang. Stream en zo is o.k.<BR>Hoop dat je hier een antwoord op weet.<BR>Alvast bedankt,<P>Gr. Salu2<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb hetzelfde Problem bij het instellen van de monitoring das ik het enable. als ik daarna weer in dit menu ga zijn beide weer disabled.<P>Ik moet echter vermelden dat ik wel Premiere en Co kan ontvangen. Ik werk met GW-1408 van Micky.<P>mvg<BR>Gerard<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hallo medesattters...<P>Ik heb hetzelfde probleem als jullie,van het niet vasthouden v/d instellingen.<BR>In de Ca options worden ze wel vastgehouden trouwens.<BR>Maar zo te lezen zijn wij de enigen met dit probleem, want ik heb er op dit forum eigenlijk nix over gevonden.<P>Wat ook jammer is, is dat die CiDo en PW kanalen het bij mij niet doen ja..seassons wel...misschien ligt het wel aan de gebruikte bin.file die niet helemaal jofel is..<BR>Wie helpt mij (ons)....<P>Groeten!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik geloof dat er een paar dingen door elkaar gegooid worden , ten eerste heeft de monitor functie niets met de blokker te maken ten tweede is die functie niet definitief , dat wil zeggen , de spanning eraf en hij staat automatisch weer op disable , deze functie is wat het eigenlijk al zegt een monitor functie ,waarin je de ch. id's en date kunt zien. Zou deze functie definitief zijn krijg je om de tien seconden een reset en zou je dus ook even het beeld kwijt zijn. Verder is het vrij lastig om die funtie weer te deactiveren als je uit de menu's zou zijn.<BR>Tegen de tijd dat je eindelijk de pincode ingetoetst hebt krijg je een reset en kun je wee opnieuw beginnen.met andere woorden , wees blij dat deze functie niet gestored worden kan. wink.gif<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.