Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 Hallo allemaal.<BR>Ik heb de volgende vragen, wat is het voor of nadeel van seca cam versie 1.0 t.ov versie 1.03.B.v. kan versie 1.03 meer als versie 1.0, is deze sneller met zappen m.a.w. heeft het zin om de cam naar een hogere versie te upgraden?<BR>Graag jullie mening en advies.<BR>P.Overmars <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 augustus 2000 Geplaatst: 18 augustus 2000 Volgens de 'newsgroups' zou de 1.03 versie geen 'lock-ups' problemen meer geven tussen FTA en encrypted kanalen.<BR>Of dat ook zo is en geen commerciële praat, weet ik niet, want het is blijkbaar nog niemand gelukt een 1.00 naar 1.03 te flashen...<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 augustus 2000 Geplaatst: 18 augustus 2000 Heb beide versies even ter beschikking, maar merk sinds software 3.00 in mijn echostar3000 zit geen verschil meer. Mogelijk heeft Echostar zijn software meer afgestemd op beide Ashtons.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *
Aanbevolen berichten