Gast Geplaatst: 12 november 2005 Geplaatst: 12 november 2005 Als ik mijn laptop gebruik valt telkens het toetsenbord uit en moet terug herstarten worden dit is na een gebruik van 1 à 2 uur. Alles blijft werken muis enz. enkel de toetsen werken niet meer.
Gast Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Gebeurt dit zowel met batterij -als met netspanning ? Plotseling wegvallen, of na een slaapstand niet meer willen werken? Windows XP ?
Gast Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Ik kreeg van de week iemand met een Fujitsu Siemens uit Duitsland. Alles werkt behalve het toetsenbord (nieuw uit de doos!!!!). Van alles geprobeerd, maar niets kunnen vinden in BIOS of Windows om dit probleem te tackelen. Ben dus benieuwd wat het merk en type is van jouw laptoppie...?
Gast Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 1)Het toetsenbord valt uit na de slaapstand 2)Enkel nog maar gebruikt op het net 3)Windows xp 4)Merk Medion MD 96500
Gast Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Is die gloednieuw ? Ga ééns via Start naar configuratiescherm -->Energiebeheer-->daar kan je verschillende opties voor de slaapstand in -of uitschakelen. Bijvoorbeeld Energiebeheerschema's: 1-Altijd aan Bij instellingen van deze zet je enkel beeldscherm uitschakelen na x-aantal minuten-->de rest zet je op nooit.
Gast Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Bijvoorbeeld Energiebeheerschema's: stond laptop nu op Altijd aan gezet Beeldscherm op 5 min en de rest staat nu op nooit Alles stond op nooit nu 5 min wachten en zien wat er gebeurd? 5 min. zijn om standby werkte herbegonnen en alles werkte nog hopelijk blijft het zo. Is die gloednieuw ? is al 11 dagen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen