Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ben niet zo bekend in het statteliet gebeuren maar wil er wel aan werken daar ik graag vooral Nederlandse tv kijk in het buitenland.<BR>Ik heb een mm9200S en een aantal dagen terug gingen alle kanalen op zwart! Nu heb ik een kaart met 2 chips er in ( 2X4 pins en 2X9 pins) ik zou niet weten hoe deze irdeto kaart heet. Nu is het zins aanschaf 2maanden terug de eerste keer dat ik ook niets meer kan zien. De leverancier hier is op vakantie en ik kan dus ook geen nieuwe update programmeren. Om dit probleem te voorkomen wil ik meer leren over het zelf doen en dat is dan ook na een lang verhaal een beetje mijn vraag: waar kan ik zoiets kopen en welke software moet er dan bij? Ik draai momenteel met DVB2000 als software. Ook heb ik een PC met SCSI en kabel extern is die dan ook te gebruiken om er nieuwe code's erin te sturen?<BR>En mocht ik overgaan naar seca kan ik de zelfde kaart en software gebruiken?<BR>Hoop vragen mischien maar wel leuk op een of meer antwoorden in eenvoudige taal.<BR>Alvast bedankt voor een reactie hierop.<BR><P>------------------<BR>

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Ik ga kijken bedankt voor je (snelle) reactie.<BR>Maar het is wel vreemd mijn leverancier zij dat mijn kaart auto update heeft maar hoe kan het dan zijn dat zoiets op zwart gaat? is dit nu een blocker?<BR>Mocht ik toch naar seca gaan overstappen wie kan mij een goede reciever aanraden voor niet teveel geld?<BR>Ik heb met proef een strong 4300 (CI)geprobeerd maar was niet al te veel te spreken over de kwalitijd van het beeld, wel was alles te ontvangen, maar wou ook wel eens 10 maal om een cold re-boot vragen voordat bepaalde kanalen weer te zien waren.<BR>sugesties? graag reacties.....<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Echt eerst blij met zo'n reactie dan deze link bekeken en dit stond er: <P>""Vriendelijk vragen en hints geven werkt schijnbaar niet dus gaan we 2 regels aan de board gebruiksaanwijzing toevoegen!<BR>1.) De eerste de beste die een posting (overduidelijk) in een totaal verkeerd forum plaatst wordt 2 weken van het board gebanned!<BR>Als die persoon een andere username aanvraagt (en we merken dat) bannen we m voorgoed!<BR>B.v. in 'nieuws en info' horen alleen berichten thuis die slaan op de naam van het forum.<BR>'Waar vindt ik werkende key's voor viaccess' is dus duidelijk geen nieuws noch informatie!<P>2.) De eerste de beste die mij of een van de moderators per e-mail een vraag stuurt die ook gewoon op het board gesteld kan worden wordt ook 2 weken gebanned! <BR>Er staat immers duidelijk op de 'main-page' en in de gebruiksaanwijzing aangegeven dit NIET TE DOEN!!!<BR>Helaas zijn dit soort maatregelen voor sommige mensen gewoon nodig"" <P>Wel sory hoor ben, zoals iedreen wel kan zien een newbie, en heb nu al 2 maal deze vraag gesteld en 2 maal kom ik weer, dit buiten mijn weten, in een verkeerde forum terecht!<BR>Als je me hiervoor de tent uit wil smijten ben ik echt op een heel verkeerd adres aangekomen, en ben zeker na 28 jaar in de Balkan nederland echt ontvreemd!<BR>Dit is wel zeer kinderachtig inplaats mij eens uit te leggen in welke forum ik dan wel voor Cams en Blockers moet zijn deze reactie van onze )senior( lid van de forum...<BR>Tot besluit nog een nieuwtje voor je: Wij zijn niet allemaal even zo slim als U<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Echt eerst blij met zo'n reactie dan deze link bekeken en dit stond er: <P>""Vriendelijk vragen en hints geven werkt schijnbaar niet dus gaan we 2 regels aan de board gebruiksaanwijzing toevoegen!<BR>1.) De eerste de beste die een posting (overduidelijk) in een totaal verkeerd forum plaatst wordt 2 weken van het board gebanned!<BR>Als die persoon een andere username aanvraagt (en we merken dat) bannen we m voorgoed!<BR>B.v. in 'nieuws en info' horen alleen berichten thuis die slaan op de naam van het forum.<BR>'Waar vindt ik werkende key's voor viaccess' is dus duidelijk geen nieuws noch informatie!<P>2.) De eerste de beste die mij of een van de moderators per e-mail een vraag stuurt die ook gewoon op het board gesteld kan worden wordt ook 2 weken gebanned! <BR>Er staat immers duidelijk op de 'main-page' en in de gebruiksaanwijzing aangegeven dit NIET TE DOEN!!!<BR>Helaas zijn dit soort maatregelen voor sommige mensen gewoon nodig"" <P>Wel sory hoor ben, zoals iedreen wel kan zien een newbie, en heb nu al 2 maal deze vraag gesteld en 2 maal kom ik weer, dit buiten mijn weten, in een verkeerde forum terecht!<BR>Als je me hiervoor de tent uit wil smijten ben ik echt op een heel verkeerd adres aangekomen, en ben zeker na 28 jaar in de Balkan nederland echt ontvreemd!<BR>Dit is wel zeer kinderachtig inplaats mij eens uit te leggen in welke forum ik dan wel voor Cams en Blockers moet zijn deze reactie van onze )senior( lid van de forum...<BR>Tot besluit nog een nieuwtje voor je: Wij zijn niet allemaal even zo slim als U<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Wat dacht je van het beginner hoekje????<P>'Algemene beginner vragen'<P>Lijkt me toch wel OVERDUIDELIJK!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 14 August 2000).]

Geplaatst:

Ja nu wel, duidelijk is het wel niet voor alle mensen en daarom is het wel zo slim om NIEUWE (zoals ik) met de zelfde email die je krijgt zodra je registreerd dit eens te vermelden.!<BR>Dan lijkt mij dat overduidelijk!<BR>Einde discussie?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nou nee, dacht t niet!<BR>Ik kan niet begrijpen dat jij de forums niet eerst een goed doorleest alvorens hier overbodige vragen te stellen!<BR>Als je eerst eens de vragen en antwoorden van andere users zou hebben gelezen had je jouw vragen niet hoeven stellen en had je een hoop geleerd!<BR>Hoeveel tijd denk je dat het onderhouden van deze website mij en de moderators hier kost!<BR>Voornamelijk tijd die verloren gaan aan postings zoals deze frown.giffrown.giffrown.gif<BR>Wij helpen graag iedereen, maar niet als we merken dat iemand er geen moeite voor doet!<P>Dit is een hacker forum en niet de canal+ service dienst!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 15 August 2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.