guykers Geplaatst: 12 november 2005 Geplaatst: 12 november 2005 Voor de pocket pc geeft het een leuk progje, genaamd girders. Hier moet je bruggen bouwen voor een trein. (steeds oplopende moeilijkheidgraad) Kan een versie voor de gewone pc en/of laptop niet vinden onder die naam. Weet iemand een soortgelijk progje voor de desktop? of geeft het een emulator, zodat ik dat progje ook op mijn desktop pc kan spelen? nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Icon Geplaatst: 12 november 2005 Geplaatst: 12 november 2005 Ik weet niet of dit is wat je zoekt, maar het voldoet redelijk aan je omschrijving. bridgebuilder-game Groeten, Lourens De Titanic was gebouwd door professionals. De Ark door amateurs!
Fredo Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 ik heb wel een progje zodat je je palmtop op je pc ziet je moet hem er wel aan hangen je kunt dan zo spelen Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen