1pm Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Was gisteren bij mijn vader en die heeft een kabeldecoder van c+ . Nou heeft ie een brief gekregen dat ze stoppen met et doorgeven van hun signaal per 1 januari 2006, deze service gaat hier in et zuiden essent overnemen. Zijn er meer mensen in et land die deze brief hebben gekregen ? grt 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
dommelsch_fan Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 C+ kan na 1 januari alleen nog in het digitale pakket worden bekeken.Je vader zal dus een digitale decoder moet aanschaffen.Deze brief hebben alle anologe abonnees ontvangen!!! heeeeeeee......biertje!!!!
1pm Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Geplaatst: 13 november 2005 ja stond er ook in (de brief) dus ben benieuwd !!! 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
JohnnyBee Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Heb ook gehoord dat de mensen die een analoge decoder in gebruik hebben deze gratis mogen omruilen tegen een digitale decoder....weet iemand hier meer over? Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
1pm Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Geplaatst: 13 november 2005 In de brief stond kosteloos maar hoe en wat ffe wachten zou nog een verdere reactie(brief) van c+ komen 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
1pm Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Geplaatst: 21 november 2005 Mijn vader heeft bericht gekregen en inderdaad wordt kosteloos omgeruild met de samsung kabel decoder ... abbo blijft gehandhaaft 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen