jepe Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Ik begrijp datr de Dream 500 kan worden aangeloten op je netwerk en zo films op hd kan zetten. Maar zitten er nu echt veel meer voordelen aan de Dream 500 kabeldoos tov een gewone kabeldoos. Voor Nederlanders met een Casema aansluiting.
Gast Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 ik ga er van uit dat de beeldkwaliteit beter is dan de reguliere "kabeldoos". Zelf zit ik te wachten op een tuner met hdmi of dvi uitgang..... P.S. Als dreambox bezitter moet je wel van rommelen met instellingen houden!
rai Geplaatst: 14 november 2005 Geplaatst: 14 november 2005 Maar is het dan mogelijk om met een dreambox naar Casema te kijken? Ik heb hier wel gelezen dat het met TV HOME en UP werkt, maar Casema heb ik nog steeds niet gevonden dat dit ook werkt.
dommelsch_fan Geplaatst: 14 november 2005 Geplaatst: 14 november 2005 ja hoor,ook casema kun je bekijken op een dreambox!!! heeeeeeee......biertje!!!!
rai Geplaatst: 15 november 2005 Geplaatst: 15 november 2005 Hmm, moet ik er toch ook maar eens een gaan halen. Kom er trouwnes weinig over tegen hier in het forum. Is er geen verschil in het configureren tussen gebruik voor Casema als voor @home en UPC?
Weazel Geplaatst: 15 november 2005 Geplaatst: 15 november 2005 dacht het niet. newcs leest de kaart en als die nagra2 aan kan weet ik niet. mischien moet je multicam ook op een andere mhz staan voor nagra2.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen