Ga naar inhoud


sipdiscount


Gast

Aanbevolen berichten

ik kom het programma sipdiscount tegen echter ik heb me geregd ed bestand gedownload maar daar loop ik vast ik heb ook skype werken dus vind het raar dat deze niet wilt kan iemand me uitleggen hoe het werkt ?verder ben ik benieuwd of er meer van deze free voip bel programmas zijn,bedankt groetjes jaap

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het programma sipdiscount is alleen om je te registreren, je kan ook de programma xlite downloaden en de gegevens daar invullen en vervolgens daarmee bellen, ik gebruik dat proggie vaak voor voipbuster, de kwaliteit is soms beter ivm verschillende codecs.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

newbie bedankt nu zoek ik de side via google maar krijg zoveel te zien dat ik niet weet welke je moet hebben ,heb jij voor mij de link waar ik hem kan downloaden eventueel met uitleg ?bedankt jaap

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.counterpath.com/index.php?menu=download

 

 

Het prgramma is hier te downloaden van de site van de maker zelf. Het heet nu geen xlite meer maar counterpath geloof ik. Let wel op, microfoon gevoeligheids settings die je bijvoorbeeld in MSN aanpast hebben hier ook invloed en vice versa. In XLite kun je dat nog wel zien met die schuifregelaar, als je hier de gevoeligheid van je mic laag zet is dat ook zo in MSN, dit staat trouwens los van de mic settings in de geluidsinstellingen van windows zelf. In bijvoorbeeld voipbuster zie je dat niet zo snel.

 

Sorry voor de late reactie, heb dit even niet gevolgd.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...