Gast Geplaatst: 18 augustus 2000 Geplaatst: 18 augustus 2000 Hallo,<P>Ik heb te horen gekregen dat er binnenkort een nieuwe Common interface Irdeto cam uitkomt waar je ieder geval niet meer kan ombouwen dus we krijgen misschien wat problemen ermee...<BR>Wie nu zijn Irdeto common interface cam nu in bezit hebt heb gewoon geluk de cam die uit ga komen worden heel erg goed beveiligd om te kanalen niet meer te kunnen kraken.<P>------------------<BR>
Toxic Geplaatst: 20 augustus 2000 Geplaatst: 20 augustus 2000 Was ik net op tijd dus...<BR>BTW die Bleu channels stellen ook geen F*ck voor...<P>------------------<BR> <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!! DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Gast Geplaatst: 21 augustus 2000 Geplaatst: 21 augustus 2000 De oude zijn voorlopig nog wel leverbaar.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 augustus 2000 Geplaatst: 26 augustus 2000 Dat zal denk ik een kwestie van tijd worden. Zodra de nieuwe cam's op de markt zijn ingeburgerd zullen de "oudjes" een graag gewild artikel zijn.<P>Punai<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 augustus 2000 Geplaatst: 26 augustus 2000 Om aan te sluiten waarover Punai schreef:<BR>"de oudjes een graag gewild artikel" zijn of dan zeker zullen worden;<P>Op een Duitse site zag ik al prijzen van rond de DM 480,- voor een "oudje". <P>Als Humax 5400 bezitter, vraag ik me nu af of de extra uitgave van een "oudje" in Nederland van nu nog ca. fl. 300,- niet onverstandig zou zijn.<P>Achter de schermen wordt, voorzover ik begrepen heb, heel druk gewerkt aan mooie zaken waarmee de enbedded Humax cam, hetzelfde zou kunnen in de nabije? toekomst, maar mocht dat om wat voor reden niet lukken, dan is geduld achteraf gezien misschien een dure zaak geweest.<P>Dan komt misschien de noodzaak om alsnog een schaars en veel duurder geworden "oudje" te kopen.<P>Kan iemand van het Humax2000 team hierover misschien raad geven? <P>Robert<P><BR><P>------------------<BR><I>**** The difference between a man and a boy is the price of their toy ****</I>
Gast Geplaatst: 29 augustus 2000 Geplaatst: 29 augustus 2000 Inderdaad, die dingen worden vreselijk duur.<BR>Een paar dagen later nu, blijkt er op een Duitse site al DM 550,- gevraagd te worden.<P>Wordt toch tijd dat ik snel ga shoppen!<P>En Tebee! bedankt voor je snelle reactie en het eerlijke antwoord op mijn eerdere vraag.<P>Ook al heb je als Humax bezitter in de toekomst deze "oldy goldy" CI misschien niet meer nodig, dan lijkt het mij dat de liefhebbers ervoor in de rij staan om hem t.z.t. over te nemen.<P>Ik ga er dus voor, om morgen als een haas er een te pakken zien te krijgen.<P>grzz<P>Robert<P>------------------<BR><I>**** The difference between a man and a boy is the price of their toy ****</I>
Gast Geplaatst: 30 augustus 2000 Geplaatst: 30 augustus 2000 Hoi medesatters....<P>Even een (dom?) vraagje hierover....<BR>Wat zijn precies de voordelen boven een Irdeto-all Cam boven de embedded Irdeto in de Humax?...<BR>Voor zover ik er zelf achter ben kun je met de embedded van de Humax geen PW. ontvangen, maar de rest is mij een beetje onduidelijk..<BR>Maar aangezien dit fantastische Forum op (bijna) alle vragen een antwoord heeft...<BR>(slijm slijm...maar ik meen het echt...!)<P>Groeten!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 augustus 2000 Geplaatst: 30 augustus 2000 Hallo,<P>En de cam die binnenkort komt kan je ze ook niet meer ombouwen naar eventuweel naar irdeto free of Irdeto se...enz..<BR>En ze gaan wat kosten het wordt ieder geval prijzig.....<BR>Hoeveel het gaat worden is niet bekend maar wel duur ieder geval.....<BR>Mijn advies is als je ze nog kan kopen voor niks doe het nu voor het telaat is...<P>Succes....<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 augustus 2000 Geplaatst: 30 augustus 2000 De CI Cam is op een nederlandse site nog te verkrijgen heb ik gezien voor Dm 299<P>als iemand interesse heeft kan ik het doormailen.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Maar wat ik nog vroeg....<P>Ik zal de vraag eens anders stellen,soms helpt dat....<P>Waarom is het aan te raden een Irdeto-Cam te kopen als er al Irdeto in de Humax zit...(of is PW zó ontzettend interessant?) en al helemaal omdat alle berichten erop wijzen dat Irdeto een aflopende zaak is...dus waarom zou je dan zoveel geld uitgeven....?<P>kan iemand mij DAT vertellen?<BR>(slijmen helpt niet...)<P>Groeten!!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Hallo,<P>Een ding irdeto is nog geen aflopende zaak dat zijn de woorden van ons zelf of van de advertentie...<BR>Een irdeto in Humax is gewoon een irdeto cam maar geen irdeto se of irdeto free dat je zelf ermee kan knutselen....<BR>En over de Premiere=+cinedoms en ATV zijn gewoon een leuke kanalen om te kijken op Astra 19 c oost....<BR>Voorlopig is irdeto nog geen aflopende zaak...<BR>Hier we hebben seca leuk maar als we irdeto bij hebben is dat dan slecht nou ik dacht van niet ....<BR>Niemand is verplicht we houden alleen ons zelf op de hoogte van nieuwe files en nieuwe software enz...<BR>Uit eindelijk komt op neer niemand is verplicht om het aan te schaffen maar een ding het is wel leuk om naar tekijken....<P>Succes...<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 Aha bedankt!<P>Maar ik was toch al voor de zekerheid, na half Nederland te hebben afgebeld..er eentje gaan halen....wat erg moeilijk was, want de Duitsers schijnen die dingen met bakken tegelijk op te kopen....<BR>Zo nu even snuffelen hoe we dat ding gaan bewerken..toch fijn dat ik die laptop met pcmcia toen toch niet verkocht heb.<BR>En érg fijn dat dit forum er is.<P>(volgens mijn vriendin niet want de huiskamer wordt steeds voller en de portemonnee steeds leger...: "eerst moest je zo'n Humax toen zo'n draaibare schotel nu dit weer..wat heb je nu aan zoveel kanalen..en die Amstrad doet het toch ook weer goed.?..je bent een..lelijke hebbert..en al die kabels enz......".<BR>Ik geloof dat ik via die koop-tv maar een bos bloemen haal of zo...)<P>Groet!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2000 Geplaatst: 31 augustus 2000 AAAAAAAHHHHHH dat herken ik ladder-zat HaHa!!<BR>En daarom woon ik nu al 7 jaar alleen en ben vaak ladder zat en heb alles wat ik wil op schotelgebied en elektronika <BR>Kijk uit hoor voor je het weet loop je achter de kinderwagen en in het weekend naar de camping , die camping is misschien zo gek nog niet zet je daar ook een schotel neer he zo heb ik het nog niet bekeken ,ik zal ze nog een bellen Ha HA HA !!<BR>groeten robbie en veel kijkplazier<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten