sathopper Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Hoe kan ik een Map blokkeren zodat alleen ik daar toegang toe heb? Bij map eigenschappen>delen kan ik "van deze map een persoonlijke map maken" niet aanvinken (is licht grijs). Ingelogt als administator maakt geen verschil.
peter-nmgn Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 daarom heet je dan ook administrator! (alles kunnen bekijken / wijzigen) zorg dat iedereen een account heeft met beperkte toegang en 1 account met admin rechten! Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Rayman Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Je kunt de instellingen per gebruiker wijzigen. Je moet hiervoor de tap 'beveiliging' zichtbaar maken in Windows XP. Je kunt dit doen door: Open mijn computer, In menu extra, kies de optie mapopties, Kies de weergave tap, Haal het vinkje weg bij: Eenvoudig delen van bestanden gebruiken. Je kunt nu bij het tapblad beveiliging per folder. Hier kun je de rechten per gebruiker goed ingeven. Succes!
Tonskidutch Geplaatst: 14 november 2005 Geplaatst: 14 november 2005 exact.. maar dan ook enkel helemaal veilig met NTFS als formaat / filesystem. enkele werken toch nog met fat32.. jammer maar eenvoudig delen is de CLOU.. uitzetten cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
sathopper Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Geplaatst: 16 november 2005 Bedankt voor alle reactie's ga as. weekeinde er mee aan de slag... Alle schijven zijn NTFS geformateerd dus dat moet wel gaan lukken.... Thanxs Pascal
Gast Geplaatst: 16 november 2005 Geplaatst: 16 november 2005 en vanaf de commando line kun je nog een kijken met het commando: cacls (mits je weet wat je doet...!)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen