Gast Geplaatst: 16 juli 2000 Geplaatst: 16 juli 2000 hoi, is er iemand op dit board die zou willen helpen.<BR>ik zou gewoon graag canal+ kijken maar weet gewoon waar ik moet beginnen<BR>hoe krijg je als newbee in godsnaam een kaart geprogrammeerd?<BR>zou er iemand mij asjeblief op weg willen helpen?<BR>heb al eens rondgekeken op dit board maar ik<BR>geraak er niet uit.<BR>alvast bedankt voor je tijd.
Johnnny1 Geplaatst: 16 juli 2000 Geplaatst: 16 juli 2000 Meestal moeten we eerst weten over welk codeersysteem je praat. Seca of Irdeto.<P>Neem eens een kijkje op de Faqs, daar staat informatie die je zeker moet weten voordat je begint met programeren van kaartjes.<P>John.<P><P>------------------<BR> Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 16 juli 2000 Geplaatst: 16 juli 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Johnnny1:<BR><B>Meestal moeten we eerst weten over welk codeersysteem je praat. Seca of Irdeto.<P>Neem eens een kijkje op de Faqs, daar staat informatie die je zeker moet weten voordat je begint met programeren van kaartjes.<P>John.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>bedankt om te andwoorden op mijn vraag John<BR>ik heb een nokia irdeto mediamaster met een <BR>orginele canal+ kaart
Aanbevolen berichten