laika Geplaatst: 14 november 2005 Geplaatst: 14 november 2005 Goede morgen, weet iemand hoe je matrix reborn 30 in een matrix reloaded moet zetten met fun 6 kaarten, ik heb er nu mr 1230 in staan. Ik laad de cam altijd op met 2 funkaarten en een infinity schrijver Alvast bedankt Gr laika.
planetbitworld Geplaatst: 14 november 2005 Geplaatst: 14 november 2005 matrix reborn files kun je alleen maar met een cas interface in je matrix reloaded module zetten (het is mij in iedergeval nog niet op een andere manier gelukt) Het is wel mogelijk om de laatste neo v3.06 voor matrix revolution er in te zetten met funkaarten. Let wel op zodra er revolution of reborn software op je module staat heb je de volgender keer een cas interface nodig als je de firmware wil vervangen omdat de kaartlezer namelijk niet meer werkt op de reloaded module. De kaartlezer werkt dus ook niet meer voor de originele b.v canaldigitaal kaart. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen