Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand ervaring met upgrading van CAM versie 2.3 (past in PCMCIA slot) naar Allcam of Freecam in combinatie met een Pace DSR 610 tuner? Ik kan tot nu toe op dit board hierover geen informatie vinden, dus wie kan mij op weg helpen of het eventueel afraden?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hij zal ongetwijfeld passen, maar zover ik weet kun je deze niet omproggen naar een Free Cam. Een All Cam moet wel kunnen maar de Pace is volgens mijn niet geschikt om PW te ontvangen. Zul je toch echt uit moeten zien naar een andere ontvanger. <BR>Laat mij het anders zeggen: Het is mij ook nog nooit gelukt om PW op een Pace te ontvangen.<BR>Iemand anders toevallig wel?????<BR>Deze CAM in een Nokia 92xx/95xx kan PW wel aan zonder deze omteproggen.<P>See Ya! Roadrunner<BR> laugh.gif<P>------------------<BR>

Geplaatst:

een 2.3 cam kun je zelf niet omproggen zul je moeten laten doen<P>als een pace de duitse kanalen kan vinden dan kan hij ze waarschijnlijk ook laten zien maar je moet inderdaad wel een allcam hebben en een duitse c kaart of een pickaart maken met een c file voor de bin <BR>ik weet dat het met een grundig ontvanger gaat alleen vind deze de premiere kanalen heel moeilijk je moet alle transponders van premiere invoeren en hem dan laten zoeken<BR>groeten blokker<P>------------------<BR>

Geplaatst:

De Pace kan de Duitse kanalen wel vinden (ik geloof meer dan 40) maar geeft bij vrijwel alle een melding dat ze gecodeerd zijn. Ik begrijp uit beide replies dat het niet zeker is of de 2.3 al dan niet een allcam is, maar dat ik in elk geval moet zorgen voor een geschikte ©kaart. Is dit een juiste conclusie?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ja, deze conclusie kan wel kloppen. Moet toch wel mogelijk zijn om 2.3 Cam om te proggen naar een AllCam. Dat van die zogenaamde C kaart weet ik nog niet. Indien je over een AllCam bezit moet het toch wel mogelijk zijn om met een org. kaart PW te kunnen kijken. (Mits de juiste CRD gedraaid is of course)<BR>Daarom nogmaals mijn vraag aan iemand die het wel eens voorelkaar heeft gekregen om PW op een Pace draaiend te krijgen. Volstaat een org. kaart in combinatie met een AllCam??<P>See Ya! Roadrunner<BR> laugh.giflaugh.giflaugh.gif<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.