tellar Geplaatst: 14 november 2005 Geplaatst: 14 november 2005 Hallo, Ik ben bezig newcs te laten werken met 2x een usb infinity phoenix kaartlezer. Probleem is alleen dat newcs de tweede kaartlezer niet automatisch kan vinden om de lezer in phoenix stand te zetten. (Dit heb ik getest met een usb infinity phoenix die ik een paar dagen heb geleend.) Ik heb het ook al over dit probleem gehad met de makers van newcs. Zij zeggen dit voorlopig niet te kunnen oplossen. Maar ik meen het te hebben opgelost door het nftytool programma te gebruiken dat wel meerdere aangesloten usb infinity phoenix kaartlezers in phoenixstand kan zetten. Nu heb ik echter nog een vraag. Hoe zit het met de instellingen parity en baud? Wat houden ze in? Baud hoef je inmiddels in de config niet meer op te geven, parity nog wel (<parity>odd</parity>). Newcs gebruikt deze standen altijd bij het opstarten. Om na te gaan of dit zal werken wilde ik het volgende weten over deze instellingen. -zijn het instellingen die bij het opstarten commando's geven aan de kaartlezer via de usb-kabel? -of zijn het instellingen die bij het opstarten commando's geven aan de kaartlezer via de seriele-kabel? - of zijn het instellingen in het programma zelf die newcs nodig heeft om de data van de kaart te begrijpen? In de laatste 2 gevallen zou het moeten werken. In het eerste geval niet, want dan zou er een commando via de usb-kabel naar de kaartlezer verstuurd moeten worden door newcs. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen dan weet ik of ik een tweede usb infinity phoenix kan kopen. ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen