Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb een Aston module versie 1, zou deze willen updaten naar de laatste versie 1.03.<BR>Hoe kan ik dit doen ? Iemand ervaring ?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Heb afgelopen nacht m'n ontvanger laten aanstaan op dat kanaal, een update is niet gelukt. Bij de start van de update kreeg ik een Franse tekst te zien met de melding dat de upgrade 'bezig' is en 'even geduld svp', deze tekst stond er na 9 uur onafgebroken nog op. Update lukt niet !<BR>Iemand ervaring hiermee ? Tips ??<BR>Heb Humax 5400 + Astoncrypt 1.00<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Er is nog geen update voor de Aston CI.<BR>De update die je hebt meegemaakt is voor een bepaald merk met ingebouwde seca.<BR>Ik heb wel ergens gelezen dat er een update voor de CI komt in oktober. versie 1.04.<P>Punai<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik ben ook even naar dat kanaal gegaan, na ong een minuut komt er:<P>Aston<BR>Service de Telechargement<BR>Telechargement en cours.... attendez SVP<P>Na ong 5 min verdwijnt dit weer van het scherm, wat zou duiden op een geslaagde upgrade. Echter is mijn CAM nog steeds v1.00. Maar misschien moeten we toch wachten tot 1 oktober<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.