Timelezzz Geplaatst: 21 november 2005 Geplaatst: 21 november 2005 klopt, was het proberen waard. DM800 HD - Met OpenPLI Dat is bedoeling als het weer werkt
Sateetje Geplaatst: 21 november 2005 Geplaatst: 21 november 2005 Ik zie die Card AU nooit. Is dat logging naar een bestand.
Timelezzz Geplaatst: 21 november 2005 Geplaatst: 21 november 2005 nee, dat is een melding als ik evocamd gebruik. Via de log van newcs en niet evocamd... Bij camd3 en mgcamd zie ik ze inderdaad nooit nu ik ze elk goed heb lopen. DM800 HD - Met OpenPLI Dat is bedoeling als het weer werkt
Gast Geplaatst: 22 november 2005 Geplaatst: 22 november 2005 SID Allow is om aan te geven welk type kaart gebruikt wordt. en ik zie net dat mijn tvhome I2 kaartje 0604 gebruikt en niet 0602.!! wat ik niet snap is dat jullie zeggen dat het niet werkt terwijl tvhome eens per 2 weken een update zou doorvoeren (volgens info in de forums) en om te kunnen zien of er geupdate wordt zal die update toch eerst verstuurd moeten worden door tvhome. nogmaals ik ben een newbie en ik zit misschien wel uit m'n nek te lullen, maar ik wil gewoon mijn dreambox zonder problemen hebben draaien.
Sateetje Geplaatst: 22 november 2005 Geplaatst: 22 november 2005 Type maar eens SID in in het console van NEWCS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen