Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tja , ik heb niet helemaal goed gelezen maar dit topic is eigenlijk al open maar ik laat het toch staan daar de naam van het andere topic ( ORF ) niet duidelijk is waar het precies over gaat :<P><BR>Dit was mijn originele posting:<BR>"Wie heeft ervaring met de nieuwste freecam software versie waar dus de zgn. f card (ORF) ondersteund wordt?<BR>Ik heb de soft van iemand gekregen maar er eigenlijk nog niets over gelezen."<P>Nou dat bedoel ik nu , er staat wel degelijk iets over geschreven en wel in het topic ORF <P><BR>------------------<BR> smile.gif<p>[This message has been edited by Tech (edited 13 September 2000).]

Geplaatst:

Die file is toch voor een laptop of niet???<BR>Ik heb helaas geen laptop grrrrrr....<BR>Of zijn er interfaces te krijgen (kopen) voor<BR>een normale desktop machines???????<BR>Hoe , wie , wat , waaaaaar?????<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ruud,<P>interfaces zijn te koop om zo in een desktop ook een pcmcia interface te hebben. Maar ze zijn niet echt goedkoop (ongeveer 450,-) En ik denk dat je ze bij uw lokale PCBoer(winkel) kunt bestellen.<P>groetjes...<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Eenmaal de Cam is upgegrade naar een Freecam, kan men dan nog steeds een Irdeto smart-card gebruiken in deze cam (bv voor de codes van Mediavision of Satisfaction)?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nou volgens mij wel<BR>Er zit namelijk een emu optie op en die kun je uit of aan zetten...<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Klopt als een bus, als je de optie emu uitzet is het een gewone freecam geworden en zal die dus gewoon om de kaart vragen.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Geplaatst:

Inderdaad, ik heb dit eens uitgetest. Het werkt perfect !<P>Ik met de FeeCAM wel niet de MediaVision op Kopernicus ontvangen. Heb reeds verschillende Keys (in deci) geprobeerd. Het wil gewoon niet lukken.<P>Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn?<P><BR>Xplore@altavista.com <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Heb je wel de goede codes gebruikt???<BR>en waar vind je die codes???<BR>ik heb mijn codes die in de cam zitten op het board gezet misschien kun je er iets mee<BR>want ik weet echt niet wat er werkt en wat niet en waarvoor die codes zijn kun jij me misschien helpen kijk maar in de irdeto keys forum...<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.