Ga naar inhoud


DreamFlash not found.


hiskie

Aanbevolen berichten

heb een dm500 100 een tijdje geleden gekocht heb hem met dreamup een nieuwe pli 500 image met een nulmodem kabel er ingezet ,maar is het dan normaal als je dcc start en ip nummers insteld dit te zien krijg.

Telnet Connected

FTP Connected

 

DreamFlash not found.

 

hij moet toch nu een dreamflash zien of ben ik iets vergeten ftp lukt wel en dreamboxedit werkt ook perfeckt.installing emu wil niet lukken.

volgens mij deugt er iets niet met DreamFlash.

wie wil of kan me hiermee helpen , ik ben al een hele tijd aan het kloten maar het wil niet echt lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hiskie,

 

Welkom op sat4all !!

 

Dreamflash is een plugin, zodat dreambox 7000 multiboot kan worden. Meerdere images op een usb-stick of op een harddisk.

Op dreambox, waarop geen dreamflash staat, geeft DCC dus aan: dreamflash not found.

Maar: een dreambox 500 kan niet multiboot zijn; dus in dcc geeft dat altijd aan: dreamflash not found.

Ook mijn 7000 ( geen multiboot ) geeft in DCC aan: dreamflash not found.

 

Kortom, deze melding heeft voor jou dreambox geen betekenis. Er is dus niets aan de hand.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor straks welterusten voor morgen wanneer je weer verder gaat succes. PLI voor de DM500 is standaard voorzien van camxng. Een nieuwe EMU installeer je door deze eerst te downloaden. Gebruik hiervoor de blauwe knop op de AB. Ga naar install software en vervolgens naar install EMU.

 

Dit werkt naturlijk alleen wanneer je DM500 aan het internet hangt.

VU+ DUO, Open Pli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...