Gast Geplaatst: 22 september 2000 Geplaatst: 22 september 2000 Na de nieuwe file van de pic in de irdetoblokker hebben geladen,doet RTL het prima maar pemiere niet meer !!!<P>john<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 22 september 2000 Geplaatst: 22 september 2000 dan doet 'ie het beter bij jou dan bij mij.<BR>de cam van mijn pace snapt er niets van.<P><BR>suc6 ermee <P><P>------------------<BR>blubblub
Gast Geplaatst: 22 september 2000 Geplaatst: 22 september 2000 Maar !!!!!!!!!!!! ik ben in het bezit van een heuze ECHOSTAR 3000IP met een IRDETOCAMMETJE 4.6, is daar ook een oplossing voor of staat de Echostar al in het vergeethoekje ??????<P>Met veel genot geniet ik van dit board<P>John<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 22 september 2000 Geplaatst: 22 september 2000 Stuur maar om te testen Teebee. Ik heb hier Pace 501 en Humax 5400 staan.<P>------------------<BR>afz. Ptje
Gast Geplaatst: 23 september 2000 Geplaatst: 23 september 2000 <BR>TeeBee,<P>wat voor logprogramma of app. is daar voor nodig dan?<BR>Is dat ook mogelijk met Voyager?<BR><P>------------------<BR>Groetjes hobbybob
Gast Geplaatst: 24 september 2000 Geplaatst: 24 september 2000 Software-versie 004 werkt bij mij prima op de pace 501 alswel de 600. Klasse!!! <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 24 september 2000 Geplaatst: 24 september 2000 Graag enige hulp bij het programmeren van de Pic16F84.<BR>Het is mij nog niet gelukt om mijn Pace G4 met dubbele blocker (en 2 org. NL-kaarten) aan de gang te krijgen.<BR>Ik heb een DL-2 programmer met het programma 24c13 (van ome Willem), het programma Pix1.13 en een VP-2 programmer (van ome Willem).<BR>Kan iemand mij precies de instellingen van de programmer (en de software) aangeven?<BR>Ik doe vast iest verkeerd als ik jullie positieve reactie lees, maar ik kom er even niet uit.<BR>Alvast hartelijk dank.<P>Ik heb wel geconstateerd dat versie 0.03 zonder problemen gelezen wordt door het programma 24c13 (van ome Willem) en de Pace file versie 0.04 niet. Deze laatste heeft de Osc.type op RS staan, terwijl dat XT moet zijn.<BR>Is de file hex8 of hex16?<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by Walls (edited 24 September 2000).]
Satori Geplaatst: 25 september 2000 Geplaatst: 25 september 2000 Heb de hexfile in een pic geladen. In de pace DVR501-G4 krijg ik de melding E25: Service is currently scrambled en verder geen beeld. O ja, Ik heb versie 004 gebruikt.<P>Op een dbox, (Ja ik weet dat dat niet nodig is, maar je moet alles proberen.) met irdato Cam en een pickaart werkt alles keurig door.<BR>Ik houd me aanbevolen voor suggesties. Wil meetesten en meedenken.<P>Satori<P>------------------<BR>
Satori Geplaatst: 25 september 2000 Geplaatst: 25 september 2000 Ik was een beetje voorbarig. Was vergeten frequentie goed te zetten. In mijn dbox was dat zo lang geleden dat ik daar niet meer aan gedacht had. 2 uur van alles proberen voor niets. Maw. de Pace DVR501-G4 werkt met nieuwe blokker incl. R*L4-5.<BR>Goed werk met die blokker!!<P><P>------------------<BR>
Satori Geplaatst: 25 september 2000 Geplaatst: 25 september 2000 Sorry voor dubbele posting<BR>Heb nog een blokker hardware issue gevonden en beschreven bij =>Iemand gezocht om te testen blocker>Pace.<BR>Ik denk dat de Martin wel weet hoe het zt met die pinning. Moet daar zelf nog naar kijken. Dus kijk even naar andere posting<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 september 2000 Geplaatst: 25 september 2000 ik zit ook al een tijdje te klooien met die g4,ik heb versie 4 geladen en zo af en toe na vele malen resetten van app.wil als zijn pet goed staat hij het wel doen.<BR>de enige manier die bij mij werkt is ,om alle doorverbindingen van ic te onderbreken,vraag is werkt dan de blokkerfunktie nog wel,org.op mijn blokker zit poot7 en 6 aan elkaar,wat doen deze?<BR>heb ik nu een blokker,of alleen<BR>een kaartverlenger.<BR>wie het weet mag het zeggen.<P>------------------<BR>
Satori Geplaatst: 25 september 2000 Geplaatst: 25 september 2000 Ik heb nog niet alles op rij met die blokkers, want ik ben pas 2 maanden bezig met sat-spul. Wat ik wel weet is dat er verschillende blokkers in omloop zijn. Ik weet dat als pin-6 alleen gebruikt wordt dat een irdato cam, samen met een o-smartcard (nederlandse kaart?) werkt. Zodra je een blauwe cam hebt en je wilt met de o--smartcard verder werken, dan moet pin-6 met pin-7 verbonden worden. Dit geldt ook als je een pic-kaart voor o-cam of c-cam programmeert. Volgens mij is de S4A blokker een software aanpassing only, maar omdat we nu hele andere software in gebruik hebben (vermoed ik), onstaat waarschijnlijk de de pinning issue. Samengevat denk ik dat de blokker functie altijd blijft werken als pin-6 aangesloten blijft.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 september 2000 Geplaatst: 25 september 2000 De file/blokker werkt hier in ieder geval uitstekend.<BR>Getest in mijn humax, pace 501 en CI4.60SE<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 september 2000 Geplaatst: 26 september 2000 Blokkertje doet het goed, zo goed dat Premiere op zwart beeld blijft.<BR>John<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 september 2000 Geplaatst: 26 september 2000 Kan er al iemand bevestigen dat de laatste blokker file werkt in een Nokia9800 met CI 46SE ?<BR>Ik heb nog steeds problemen met de file versie 4 , misschien doe ik iets verkeerd tijdens het programmeren van het Picje, moet deze vooraf gegaan worden van een loader ?<BR>Heeft iemand nog een hex file van de orgineele blokker file, waar kan ik deze nog vinden zodat ik toch iets kan zien.<P>Chris <P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten