Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,<P>Naar aanleiding van diverse postings, hier een beschrijving van hoe de blokker soft met de verschillende PIC pootjes omgaat:<P>De soft is voor een dubbele blocker, waarbij de aansluitingen als volgt zijn: <BR>RB0 (pin6) i/0 eerste kaart<BR>RB1 (pin7) i/0 tweede kaart<BR>Rb2 (pin8) cardswitch tweede kaart<BR>Rb3 (pin9) cardswitch eerste kaart<BR>RB7 (pin13) i/o CAM<P>de cardswitches geven aan of er een kaart in het slot aanwezig is, de soft test hierop.<P>Om een enkele blokker met deze soft te gebruiken, moet de soft wijsgemaakt worden dat er maar een kaart aanwezig is, als volgt:<P>OF<BR>Kaart i/o op pin6, pin9 cardswitch of niet verbonden, pin 8 0V (niet verbonden werkt meestal ook)<P>OF<BR>Kaart i/o op pin7, pin8 cardswitch of niet verbonden, pin 9 0V (niet verbonden werkt meestal ook)<P>Martin<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Bedankt voor de duidelijke uitleg. De blokkerprint die ik heb is dus inderdaad voor andere blokkersoft bedoeld. Ik kan me nu ook voorstellen waarom de doorverbinding van pin-6,7 en 8 niet werkte.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hallo Martin (en anderen),<P>Even concreet,<BR>Welke verbindingen moet ik nu juist WEL óf juist NIET maken als ik een enkele blocker gebruik?<P>Een dubbele blocker in de Pace met twee kaarten werkt goed.<BR>Maar nu nog de enkele blocker.......<P>Alvast hartelijk dank voor de hulp.<BR>(Hetgeen hierboven staat van Martin, kom ik niet uit, dus graag jullie hulp).<BR><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.