Ga naar inhoud


wat kan ik met een Cerebro card


Aanbevolen berichten

Citaat:
tja en binnenkort is de publieke nagra 2 hack ook voor deze super kaart weer de ondergang, bovendien hopen op support ervoor, na de publieke hack? FORGET it.je blijft achterlopen met die dure dingen... al liep je een maandje voor de publieke oplossingen kwamen. hou je geld in je portmonnaie


Om verwarring te voorkomen. Ik heb geen Cerebro, vroeg me alleen af hoe de OP er bij komt dat het een jaar kijk plezier moet geven. Een wissel van kaarten, of een truc uit de doos van Kudelski en je hebt een mooie ijskrabber. Volgens NOS teletekst gaat het weer vriezen kun je er andere dingen mee doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

PW open met Cerebro kaart volgens divers Duitse Boards.

 

Dit is zeker geen grap, de meeste Duitse Boards hebben aanhekondigd dat alles wat over Cerebro gaat direct gewist word!

 

De angst zit er goed in bij de buren!

 

Update 23.12.2005

 

nun also auch offiziel mal niedergeschrieben.

 

10. Kein Support zu C E R E B R O-Karten. Also weder Files noch HowTo's oder ähnliches.

Alles was über eine allgemeine Diskussion geht, wird sofort geschlossen und mit einer Sperre geahndet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hier ook beeld niets betaald hoef dus ook niets terug te verdienen

Prachtige handel die C kaart eerst flink kaarten verkopen word t moeilijk dan gooien we de hack op het net heeft iedereen beeld wat is nu t nut van de kaart niets is dus al een yskrabber geworden in een maand.groetjes

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...