indy3 Geplaatst: 15 november 2005 Geplaatst: 15 november 2005 Weergave van opgenomen beelden van gecodeerde kanalen verloopt schokkend en tijdens afspelen slaat het beeld regelmatig vast. Weet iemand hier de oorzaak van? De opnamen via time-shift van gecodeerde beelden geeft geen problemen, deze worden vloeiend afgespeeld. Ook opnamen van fta kanalen zijn oke. Ik gebruik een Aston module V 1.00 kan dit misschien de oorzaak zijn. [color:"red"] Onderwerp aangepast! [/color]
Moderator wiz Geplaatst: 15 november 2005 Moderator Geplaatst: 15 november 2005 De actuele versie van aston is dacht ik 2.09. Je kan dit proberen: Verwijder alle kaarten en/of modules uit je satellietontvanger Stem af op de zender Otto MHP op de Astra satelliet 12.603 - Horizontal - 22.000 - 5/6 . Kan zijn dat deze zender inmiddels geen Otto MHP heet maar STG conag of zoiets. Plaats de Aston module in de ontvanger. Na enige tijd start de download automatisch. Ga naar het menu van de ontvanger en indien gereed verschijnt de nieuwe versie Aston. Hou er rekening mee dat de download 5 tot 10 minuten kanm duren. Zet de ontvanger niet uit gedurende de update ! VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
indy3 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Geplaatst: 16 november 2005 De zender heet inderdaad STG conag. Download werkt niet, misschien is deze module niet te updaten ( is zes jaar oud ). Bedankt voor de moeite Weet iemand anders misschien een oplossing? Indy3
Moderator wiz Geplaatst: 16 november 2005 Moderator Geplaatst: 16 november 2005 een andere cam proberen? Ikzelf heb een aston dual versie 2.09, en ik heb geen last van schokkerig beeld bij bekijken van gecodeerde opnames of het bekijken van gecodeerde kanalen. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
indy3 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Geplaatst: 16 november 2005 Misschien de beste oplossing. Alles werkt verder goed, alleen gecodeerde opnames zijn schokkerig. Toch blijft de vraag waarom alleen dit onderdeel niet werkt. We zoeken verder, bedankt.
Moderator wiz Geplaatst: 16 november 2005 Moderator Geplaatst: 16 november 2005 wat je nog zou kunnen proberen is de vorige versie firmware erin te zetten met een seriele kabel. Er is in de laatste firmware een en ander verbeterd aan de cam afhandeling. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
indy3 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Geplaatst: 16 november 2005 Cam zit er vanaf het begin in en heeft met de originele firmware ook niet gewerkt. Na de update is het beeld schokkerig gebleven, maar het geluid is bijna vloeiend.
Gast Geplaatst: 16 november 2005 Geplaatst: 16 november 2005 Volgens mij is dit nog een oude (normale) ASTON CAM. Dus niet eens een DUAL CAM. Je had eerst 1.00, toen 1.03, toen een tijdje 1.04 en daarna 1.05. Heeft deze CAM een zwarte sticker met rode tekst? Zo ja, dat is hier je probleem. Ik heb het al eens eerder gemerkt dat dat niet goed ging. Probeer eens een ander module in een winkel.
indy3 Geplaatst: 17 november 2005 Auteur Geplaatst: 17 november 2005 Ik ga voor een nieuwe module Bedankt allemaal Indy3
Gast Geplaatst: 15 augustus 2006 Geplaatst: 15 augustus 2006 Is het probleem nu opgelost (met een nieuwe module?), want ik heb dit namelijk ook. Graag een reactie terug a.u.b.
indy3 Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Geplaatst: 7 september 2006 Met de nieuwe module werkt alles perfect succes
Outta space Geplaatst: 7 september 2006 Geplaatst: 7 september 2006 Welke module heb je nu dan?? Ik heb ook last van schokkerig beeld tijdens het afspelen, maar ik gebruik een metrix reloaded cam. Ik heb ook wel eens last dat wanneer ik zap het beeld zwart blijft. Ik heb begrepen dat de Aston Dual Cam het beste werkt met de inverto(??)
indy3 Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Geplaatst: 7 september 2006 Sorry Heb inderdaad een Aston dual cam Had ik ook meteen kunnen vertellen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen