Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

<BR>Dat ging over één bepaalde versie van de AllCam software 4.6SE en voor zover ik weet niet over de FreeCam software.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Met succes heb ik enige tijd terug m'n CI ge-upgrade naar free-cam. In dit forum heb ik destijds iets gelezen dat het CI er na enige tijd mee zal stoppen en herprogrammeren niet mogelijk zou zijn. Helaas na veel zoekwerk kan ik hier niets meer over terugvinden. Is dit waarheid? Wie kan hier wat meer over vertellen. Bedankt alvast.<P>Greetz, Johnny<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Gelukkig maar, heb ik niet voor niks 2 weken zitten zweten om die software erin te krijgen. Ook de prijs van de cam's is al niet normaal meer. Bedankt voor de geruststelling. Topic can be closed wat mij betreft.<P>Greetz, Johnny<P>------------------<BR>

• 2 weken later...
Geplaatst:

jammer want dit is een interesting onderwerp maar goed als jij het wilt sluiten is het ook goed maar <P>------------------<BR>smurf<BR>e-mail: smurf13@gmx.net

Geplaatst:

Beste Smurf en anderen..<P>Ik was in eerste instantie gerustgesteld met het antwoord van Cluyveduiker. Misschien zit er toch een kern van waarheid in. Mochten er gebruikers zijn die meer weten over dit onderwerp, gaarne posten.<BR>Alle info is welkom. <P>Greetz, Johnny<BR><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.