Thomas2000 Geplaatst: 15 november 2005 Geplaatst: 15 november 2005 Hoi iedereen, ik heb een Dell Inspiron 8000 met een p3 op 548 mhz. Ik las dat iemand ook een inspiron 8000 met 1 ghz had draaien. mijn vraag is of ik hem kan upgraden en wat voor een proc. ik dan moet hebben. is dit dezelfde als een desktop of speciale mobile proc. is. alvast bedankt voor eventuele reacties. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Poetsdoekje Geplaatst: 16 november 2005 Geplaatst: 16 november 2005 Citaat: Hoi iedereen, ik heb een Dell Inspiron 8000 met een p3 op 548 mhz. Ik las dat iemand ook een inspiron 8000 met 1 ghz had draaien. mijn vraag is of ik hem kan upgraden en wat voor een proc. ik dan moet hebben. is dit dezelfde als een desktop of speciale mobile proc. is. alvast bedankt voor eventuele reacties. Ben je niet in de war met het interne geheugen van 1Gb ?? poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Delano Geplaatst: 16 november 2005 Geplaatst: 16 november 2005 Even met google spelen (processor upgrade "Dell Inspiron 8000") leverde onderstaande op, lijkt dat het mogelijk is. Citaat: Processors/CPUs=Intel PIII 1GHz UPGA2 cache=256k can also use with Dell=Inspiron 2500/4000/8000 Latitude C500/C600/C800 except for i4000/C600 with motherboard type 002UH
Thomas2000 Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Geplaatst: 16 november 2005 Het idd echt om een 1 ghz. Maar zijn dat dan de zelfde processoren dan gewone desktopproc.? bedankt. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Delano Geplaatst: 16 november 2005 Geplaatst: 16 november 2005 (Ben naar de intel site gegaan en daar op mijn eerdere resultaat gezocht.) Ziet er naar uit dat deze specifiek voor mobiele produkten als een notebook is. Er is ook een Dell forum en daar kun je een posting vinden die over het upgraden gaat, ook daar dat e.e.a. mogelijk is maar dat je een specifieke processor nodig hebt. Dus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen