Gast Geplaatst: 2 oktober 2000 Geplaatst: 2 oktober 2000 hi,<BR>ik heb hier eens gelezen dat canal+ zou proberen de aston crypt module's op non aktief te zetten.zou c+ daarin slagen of is het nog een betrouwbare module om seca te decoderen?<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000
Gast Geplaatst: 4 oktober 2000 Geplaatst: 4 oktober 2000 Kris,<P>Ik denk niet dat ze dit in hun hoofd zullen halen. Het is in NL (ik neem aan ook in wettelijk verboden zaken van derden te vernielen. Het kan ze een flinke rechtzaak gaan kosten. Het enige dat ze zouden kunnen eisen, is, als ASTON zonder hun toestemming deze units heeft geproduceerd, dat ASTON ze uit de markt neemt. Wij de koper hebben deze CI's te goeder trouw gekocht, dus tegen ons mag niets ondernomen worden.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 oktober 2000 Geplaatst: 4 oktober 2000 Denk dat je dat te kleurig ziet. Natuurlijk mag C+ geen dingen van derden vernielen. Als het het geval zou wezen dat men de Astons wil laten uitschakelen zou dit dan ook niet gebeuren door je module te vernielen maar meer door het eigen signaal (dus eigendom van C+) zodanig te modificeren dat de Aston module deze niet meer aankan terwijl dat de C+ Seca Cammetjes verder draaien. En daar kan je als koper van de Aston CI niets tegen doen omdat je als koper bewust had moeten zijn dat je een Seca compatible CI kocht en dus geen Seca CI.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 oktober 2000 Geplaatst: 4 oktober 2000 <BR>Zo had ik het niet begrepen, maar dat kan natuurlijk ook en het gebeurt in feite al.<P>De sportuitzendingen van Kiosque zijn met mijn Humax5400 en Aston 1.03 niet te bekijken, terwijl ik ze op een Echostar Secadoos met het zelfde Pic-kaartje gewoon kan zien.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 oktober 2000 Geplaatst: 10 oktober 2000 Maar misschien dat Aston dat in een volgende update wel zal verbeteren.<BR>Ik vind wel dat Aston lang doet over de updates. Wij zullen NOOIT het signaal kwijtraken op de CI, daar geloof ik niks van. Dit zijn volgens mij echt fabeltjes die al bestonden uit een tijd van de "illegale" nokia's die in de tijd van multichoice na verloop van tijd uit zouden vallen.<P>Punai<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten