Gast Geplaatst: 2 oktober 2000 Geplaatst: 2 oktober 2000 de vraag is ik heb hier al een hele tijd een irdeto ci module met ci error liggen ..is ooit mislukt dooreen poging met mijn toemalige nokia9600 om er een all cam van te maken via scsi en vgrabber .om dat ze nu nog al zeldzaam worden is de vraag is hier nog wat van te maken...<P>------------------<BR> <P> <P> satfreak@superweb.nl
Gast Geplaatst: 2 oktober 2000 Geplaatst: 2 oktober 2000 Er is een file voor om een ci met license error te repareren mbv je nokia 9600. Deze staat dacht ik ook hier in het download gedeelte.<BR><P>------------------<BR>Groeten, Belec
Gast Geplaatst: 3 oktober 2000 Geplaatst: 3 oktober 2000 het is geen ci met license error maar ci error en hij laat zich niet meer beschrijven<BR>heb later nog eens een keer een andere cam module in de 9600 veranderd naar allcam dat is toen gelukkig wel gelukt ..maar die eerste keer toen moest je nog er een speciale versie van overflow er opzetten .later toen hoefde dat allemaal niet meer<P>------------------<BR> <P> <P> satfreak@superweb.nl
Gast Geplaatst: 6 oktober 2000 Geplaatst: 6 oktober 2000 Cam open maken en de 29f040 nbt desolderen en opnieuw programmeren dan er weer terug inzetten. Daarna werkt de CI weer als een nieuwe.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 oktober 2000 Geplaatst: 7 oktober 2000 kan jij dat of weet je iemand die dat kan[wil] zullen er nog wel meer zijn die er een hebben liggen<P>------------------<BR> <P> <P> satfreak@superweb.nl
Gast Geplaatst: 7 oktober 2000 Geplaatst: 7 oktober 2000 Zit een flashrom in de 29f002 <BR>Is echt een klote werk om hem er uit te krijgen (en ook weer er in)<BR>Als je er het juiste gereedschap voor hebt is het wel te doen <BR>Je moet de flashrom opnieuw beschrijven in een programmer en dan doet hij het weer<BR>Je kan daar gewoon de 4.6 se file voor gebruiken<BR>Dit is de enigste manier om hem weer aan de praat te krijgen<BR>Het is mij ook gelukt maar ik hoop dat ik het nooit meer hoeft te doen<BR>groeten robbie<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten