Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand ervaring met de Aston update op Astra 1 (12.603 Ghz H (SR 22000, FEC 5/6)<P>Bei mij gebeurt niets. Ik werkt met een Aston 1.0 in een Echostart AD3000IP Viacess<P>Heeft iemand een tip?<P>mvg<BR>Gerard<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb geen tip maar wel een voorstel.<BR>Ik zou graag mijn aston v1.03 ruilen voor de v1.0 van jou interesse mail maar even naar ahcpeters@wish.net<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb gisteravond ook geprobeert om via de astra satelliet 12603 Ghz.H mijn ceca cam te upgraden naar versie 1.03.Dit zou volgens een posting hier op dit board mogelijk moeten zijn.Ik heb de ontvanger de gehele nacht aan laten staan op boven vermelde frequentie maar hedenmorgen was er niets geupdate.De aankondiging die ik gisteravond kreeg dat hij aan het updaten was en dat ik moest wachten,stond er hedenmorgen nog steeds op.bij controle bleek dat de cam niet geupdate was.Wat heb ik verkeerd gedaan , of wat is er verkeerd gegaan??Wie kan mij hier mee verder helpen of uitleggen? <P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem

Geplaatst:

Was vergeten te vermelden dat ik een Echostar 3000 ip met seca en irdetocam heb.<P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem

Geplaatst:

hallo <BR>ik ben ook bezig geweest met de update<BR>maar ook mij wil dat niet<BR>echostar 3000<BR>maar wat is anders aan de 1.03 versie in plaats van de 1.00 versie<P>jan<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Het schijnt dat de versie 1.03 sneller zapt en dat er maar 8 bouketten in kunnen inplaats van 16 in 1.0 versie.Verder vind ik dat er maar weinig respons komt op onze vraag stelling,of is er te weinig over bekend,dat er niemand met een antwoord of suggestie komt? <P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem

Geplaatst:

Je kunt je cam ook laten om programeren door iemand anders. Diegene die het voor mij heeft gedaan (S.......) vroeg er een kleine vergoeding voor (25 piek). Maandag heb ik de ci naar hem toegestuurd en woensdag had ik hem terug. Ik weet niet of ik hier zomaar links naar een board kan maken. Anders stuur me maar een mailtje.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

hallo Lunatic<P>maar wat is het verschil nu tussen de 1.00 versie en de 1.03 versie ??<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik had bij de 1.00 het probleem dat de cam vaak bleef hangen als ik van pakket wisselde. Bij de 1.03 heb ik dat probleem niet meer gehad.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nog wel autoupdating Lunatic ? Zo ja in welke ontvanger ? Als autoupdating werkt heb ik wel intresse<BR><P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

Autoupdate in een:<P>9600<BR>Srt 4375<BR>AD 3000 IP<P><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.