Ga naar inhoud


Inloggen - wachtwoord vastleggen


Jürgen

Aanbevolen berichten

Het onderstaande heeft weliswaar niets direct met de TF te maken maar ik zie ook geen andere optie waar ik deze vraag wel kan stellen.

Bij het inloggen zet ik eenmalig een vinkje bij het veld 'Wachtwoord opslaan'. Het gevolg hiervan is dat ik een aantal malen dat ik de website bezoek niet meer hoef in te loggen en de niet gelezen berichten gemarkeerd zijn. Nadat ik plusminus 20 keer op deze wijze toegang heb verkregen (dus zonder in te loggen) gebeurt het steeds weer dat ik op een gegeven moment geen markeringen meer zie van mijn ongelezen berichten en dan blijkt dat ik niet automatisch ben ingelogd. Nadat ik mij weer heb ingelogd en het vinkje weer heb gezet wordt ik weer een aantal malen automatisch ingelogd.

Kan ik hier iets aan doen?

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad: vreemde plek voor deze vraag. OFFTOPIC was een beter forum geweest.

 

Ik begrijp je vraag ook niet.

 

"Kan ik hier iets aan doen?" zeg je. Wat wil je eraan doen dan? Nooit meer automatisch inloggen? Of juist altijd ingelogd blijven?

 

't Is toch niet zoveel moeite om eens in de zoveel dagen even je password in te voeren?

 

Groet,

Bink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zit bvb. in het systeem (bvb. deze forum software) die een cookie van een bepaalde leeftijd verwijderd of op auto expire heeft staan, of je eigen browser heeft een verloop periode voor cookies. Er is software om de verloop datum van een cookie aan te passen, en daarna op alleen-lezen zetten.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bepaalde antivirus of anti-spyware software kan dit veroorzaken.

 

Als je jouw anti-virus of anti-spyware software 1 x per maand hebt ingesteld om jouw hele pc te controleren, dan heb je dat probleem 1 x per maand.

 

Ikzelf heb dit probleem met "Spybot - Search & Destroy".

 

Ben er ook nog niet achter wat ik moet uitvinken.

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Inderdaad: vreemde plek voor deze vraag. OFFTOPIC was een beter forum geweest.

Ik begrijp je vraag ook niet.

"Kan ik hier iets aan doen?" zeg je. Wat wil je eraan doen dan? Nooit meer automatisch inloggen? Of juist altijd ingelogd blijven?

't Is toch niet zoveel moeite om eens in de zoveel dagen even je password in te voeren?

Groet,
Bink

Bink,
Uiteraard had ik beter OFFTOPIC kunnen gebruiken en uiteraard was de vraagstelling duidelijker geweest als ik had gevraagd hoe ik kan bewerkstelligen dat ik blijvend automatisch kan worden ingelogd.
Op het antwoord dat het toch geen moeite is om regelmatig de inlognaam, het wachtwoord en het vinkje opnieuw in te moeten toetsen sta ik echter niet op te wachten.
In principe is het ook geen moeite maar ik verbaas mij wel over het feit dat dit fenomeen zonder enige reden met een bepaalde frequentie terugkomt.
En daar ging de vraag over.
Op zich denk ik dat ik het in de antwoorden van WPW en PeHa moet zoeken.
Ik gebruik inderdaad Microsoft AntiSpyware
Heren bedankt, ik zal eens in die richting zoeken.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...