Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb software 4.7 gevonden maar ik kan nergens een beschrijving vinden. Wie weet wat de voordelen zouden zijn van deze versie.<BR>Zijn er misschien links waarheen verwezen wordt.<P><P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Geplaatst:

ci47 heb ik nog niet tegengekomen, wel ci4.61. zijn weer gepatch voor ORF<P>SEEYOU<P>------------------<BR>

Geplaatst:

aub geen mail meer. De 3 verschillende versies zijn te downloaden <A HREF="http://www.kermit2000.de" TARGET=_blank>www.kermit2000.de</A> in download bereich<P>Voor diegene die mij een email gestuurd hebben, is dit ook het antwoord.<P><P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Geplaatst:

bij een kennis van mij hebben we de software 4.7 met een laptop op de module geschreven werkt prima als extra optie staat er <BR>AT in verder de gewoonlijke auto -ger -int-<BR>telecom <BR>op mijn eigen ci mudul de versie 4.6se_orf<BR>geschreven en orf is nu ook zichtbaar op mijn humax..pepper nog bedankt voor de crd..<BR>de opties daarvan zijn AUTO--1702-1762-0602<BR>de 1.2 0kaart werkt op alle standen even als 1.2 c kaart en ook de funkaart en het premiere pakket blijft<BR>ook gewoon werken<BR>ook bij de 4.7 versie werkt orf<BR><p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 15 October 2000).]

Geplaatst:

Dat AT Commando staat warscheinlijk voor Austria (het moet mogelijk zijn om dan ook ORF te ontvangen) mits je natuurlijk een kaart hebt.<P>mfg<BR>Gerard<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hiermee is de vraag van Easysat nog niet beantwoord!En ik zou het ook wel willen weten ,hoe of met welk progje de software op de cam word geschreven.Graag zou ik op deze vraag een antwoord of een hint willen hebben hoe dit aan te pakken.Alvast bedankt voor de reactie.<P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem

Geplaatst:

DE SOFTWARE HIERVOOR KUN JE HIER DOWNLOADEN<BR>BIJ 4SATALL ALLEEN DE BIN FILE VOOR 4.7 NOG NIET MAAR VERDER KUN JE DIE SOFTWARE GEWOON GEBRUIKEN ER ZITTEN AL MEERDER BIN FILES BIJ BV 4.6SE.bin--4.6SE-orf.bin--freecam.bin..enz HET ONDERSTAAN DE STAAT IN DE HELP FILE LET WEL OP DAT JE HET ird106.ini AANPAST B.V Binary=ird47.bin als je de ird47.bin gaat gebruiken of b.v Binary=freecam.bin als je de freecam.bin gaat gebruiken als je er b.v een free cam van wil maken<BR>TIP ..als je het niet helemaal zeker weet hoe het moet DOE HET NIET<P><BR>IRDETO CI firmwares for PCMCIA slot<P><BR>1) copy all files to your %windir% directory<BR>2) after restarting notebook (with irdeto CAM) use <BR>Irdeto95.inf (in win95)<BR>Irdeto98.inf (in win98)<BR>for installating module in system<BR>3) in ird106.ini file insert name of firmware you wanna use (Binary=name.bin)<BR>4) run ird106.exe and make upgrade with choosen binery file<BR>5) have a fun...<P>Sorry voor de hoofdletters ik had de capslock nog aan staan en om het hele verhaal nog eens te typen..pfffff<P><BR><p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 16 October 2000).]

Geplaatst:

Wie kan mij uitleggen hoe de nieuwe software geladen kan worden, dus moet ik hiervoor een speciaal progje gebruiken of kan ik de ci in mijn laptop stoppen en de file aanklikken? <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb 4.7 geladen en enige problemen vastgesteld.<P>Premiere ontvangt niet meer (ligt niet aan de kaart want die werkt in een 4.6 perfekt<P>NOVA (Filmnet en Fil****) werkt op beide CIs<P>Met 4.7 krijg ik op ORF geen CA error meer<P>Ik neem aan dat er nog aan de 4.7 gesleuteld moet worden om hem ook met premiere aan de praat te krijgen!<P>Kann iemand mij zijn ervaringen mailen. ik werk met de GW-1310 software von Micky die met de 4.6 perfect werkt<P>mvg<BR>Gerard<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb er geen probleem mee bij mij werkt prem gewoon maarja dan wel met een org kaart.<BR>dus volgens mij ligt dat aan de file die je gebruikt.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb vandaag de nieuwe GW2110 getest en nu werkt de CI 4.7 weer perfekt met alle kanalen. Waarschijnlijk zijn veel MMK gelijktijdig gewijzigd worden.<P>mvg<BR>Gerard<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi medesatters...<P>Heb de cam ook ge-updated,maar ook een paar dingen vastgesteld waar ook over bovenstaande topic's wordt verteld maar waarop ik tot nu toe geen antwoord heb gezien.<BR>(jeetje dat klinkt ingewikkeld...)<P>En wat ik bedoel is dus die optie in het ca-menu : "auto-1702-1762-0606"...daar stond dus eerst echt wat anders in de trant van auto-int-ger...enz. voor de update.<BR>Wat houden die cijfergetallen nu precies in?<BR>waarom is dat nu anders.?<BR>Dacht eerst al dat ik hem vakkundig om zeep had geholpen....<P>En in het cam-menu zie ik nog steeds SE 4.6 staan na de update -> SE 4.61 (orf)..<BR>Vreemd voor mij dus.....<BR>Op Orf kreeg ik ook geen beeld,maar dat ligt misschien aan de gebruikte file (gw2110).<P>bedankt voor het lezen!<BR>groet.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

letters of cijfers, het gaat om de CA_System_Id. Alfredo heeft de letters door de cijfers vervangen, omdat het duidelijker is.<BR>Irdeto = 0x0602 was int(ernational)<BR>Betacrypt PW = 0x1702 was ger(many)<BR>Betacrypt ORF of AT = 0x1762 is nieuw (bestond niet in SE4.6) <BR>Betacrypt Kabel of tel(ecom) = 1722<BR>Het maakt dus niet uit of er letters of cijfers staan.<P>Bij auto kiest het Cam automatisch tussen de verschillende CAs.<P><P>------------------<BR>

• 4 weken later...
Geplaatst:

Beste Mensen,<P>Het Programmen van je CAM schijnt ook te kunnen via de Scsi Interface van een ontvanger? Ik heb een Nokia 9500 met welke software doe ik dit? <P>Groetjes Jan<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.