Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik hoor van verschillende kanten dat de Aston<BR>cam niet meer geproduceerd wordt, vanwege een<BR>rechtzaak die *+ tegen de fabrikant heeft<BR>aangespannen.<BR>Kan iemand dit bevestigen of ontkennen??<BR>tevens bereikt mij het verhaal dat de Cryptoworks cam eenvoudig omgeprogd kan worden naar een Aston.<BR>Is dit waar?? <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Volgens mij wordt de Aston Module inderdaad<BR>niet meer uitgeleverd door de fabriekkant.<BR>De reden is inderdaad door canal+.(heb ik vernomen). En inderdaad is het waarschijnlijk<BR>dat je de Cryptoworks kan omprogrammeren naar seca.<BR>Volgende week heb ik daar meer informatie over. <P>mvg dirk1<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dat de Aston module niet geleverd kan worden vanwege een rechtzaak met canal+ is een Hoax(spookverhaal) heeft op een satinfo pagina gestaan met de dag daarna een restrictie dat het door een of ander aan het licht is gebracht om lekkere woeker prijzen te creeren<BR>Dat de Aston modules schaars zijn ligt denk ik eerder aan de explosive vraag van dit moment.<BR><P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Geplaatst:

Hallo,<BR>de aston module v1.03 wordt volgen mijn bron schaars door dat deze niet meer wordt gemaakt.<BR>de nieuwe versie v1.04 zal de nieuwe opvolger worden. deze zal alleen een landencode mee krijgen waardoor er maar 1 pakket te zien is(nld).om C+ tegemoed te komen.<P>zover ik het weet is dit de reden van de schaarste. <P>gr.<P>------------------<BR>

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Geplaatst:

Zou dat echt zo zijn ?<BR>Ik bedoel, versie 1.4 met landencode?<BR>Volgens mij kan dat niet. Dan zou versie 1.4 van Frankrijk zijn en versie 1.5 voor Nederland of zoiets?<BR>Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ieder land zijn eigen Aston CI moduul krijgt maar dit zal dan ongetwijfeld een dure CI gaan worden. Ieder land met zijn eigen CI soft/code...<BR>Of zie ik dit nou verkeerd.<P>Punai<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dat een cryprowork omgeprogrammeerd is naar een SECA heb ik met eigen ogen gezien. Ben ook op het net wezen zoeken maar tot op heden niets gevonden.<P>Een kwestie van tijd?<P><BR>marcel<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Er word gesugereerd dat de cryptoworkscam<BR>100% het zelfde is kwa hardware als de seca cam (ik moet dit nog zien)<BR>Dan zou je toch de patch kunnen nemen <BR>van 1.00 naar 1.03 of zie ik dit verkeerd <P>------------------<BR>

Geplaatst:

ALs dat zo is, zou het wel simpel zijn, maar ik ga het proberen. Heeft er nog iemand ervaring met de patch? zijn er nog bijzonderheden waar ik op moet letten?<P><BR>marcel<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ehhhh....... weet iemand waar ik die aston 1.3 patch kan vinden op het net? Zonder deze software lukt het met de cryptoworks CI nooit. Dacht dat ik het wel wist te vinden op het net, maar het tegendeel is waar!<P>marcel<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Alle CI CAM's zijn van binnen gelijk! Een PCMCIA slot,lezer en Flash-EEPROM. De inhoud van de EEProm bepaald de algo.<BR>Met de goede software (a la Ird106.exe) en de bin files is ieder CAM om te zetten. Probleem is het vinden van juist DIE bestanden.<BR>Dus van iedere CI CAM kun je een CAM naar keuze maken...<P>Heb van een Conax CI CAM een Irdeto 4.7SE gemaakt met bovenvernoemd bestand...<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Als dit waar is, geeft dat een heel ander licht op het tekort van Irdeto CI's.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Dit is NIET waar de ird seca en viaccess zijn<BR>niet hetzelfde van binnen 100% zeker weten<BR>Ik heb ze alle 3 open gehad<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb een omgeprogrameerde Cryptoworks CI besteld bij een Sat firma hier in NL. Ik zal mijn bevindingen met het apparaat hier op de site posten.. ik verwacht em in de loop van de volgende week.<P>Ik heb ook de SECA rom binary file op het .net gevonden. De vraag is of je hiermee zo'n cryptoworks ci mee kunt omproggen. Is in iedergeval een stuk goedkoper om het zelf te doen.. behalve als je em 'opblaast' natuurlijk smile.gif<P>Intussen zoek ik ook nog steeds een originele Aston CI.<P>------------------<BR>o0 D0pe 0o

Geplaatst:

--------------------------------------------------------------------------------<BR>Er word gesugereerd dat de cryptoworkscam<BR>100% het zelfde is kwa hardware als de seca cam (ik moet dit nog zien)<BR>Dan zou je toch de patch kunnen nemen <BR>van 1.00 naar 1.03 of zie ik dit verkeerd <BR>------------------<P><BR>even een antwoord op het bovenstaande<BR>een vriend van nij heeft het gewaagd<BR>met de 1.03 sbr file maar de module heeft nu ci error5 <BR>p.s de file ging er wel zonder problemen in<P>------------------<BR> <P> laptop2_bluescreen_md_wht.gif <P> satfreak@superweb.nl

Geplaatst:

Ik denk dat de interface die de comunicatie regelt tussen de cam en slot bij sommige cams<BR>wel het zelfde zijn <BR>Maar de elektronica achter die chip niet<BR>En volgens mij als je hem met een sbr file programeert verifieert hij hem niet<BR>Dus hij schrijft gewoon de file weg<BR>Dat gaat volgens mij niet altijd goed<BR>Als de elektronica van de gryptoworks cam en de seca 100% het zelfde zou zijn kan je het beste een seca cam open maken de eeprom uitlezen en in de grypto moeten zetten met een programmer <BR>Of je moet ff wachten of er misschien een goede file uitkomt<BR>groeten robbie <P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.