Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er iemand die mij de<BR>Aston V1.00 <BR>Aston V1.03<BR>Soft wil sturen<P>B.V Dank<P>Prom<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb een omgebouwde CryptoWorks CAM in een Humax5400.<BR>Kan hiermee alle SECA kanalen decoderen!<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Het verhaal over de universele CI is inderdaad op waarheid berust volgens de importeur SMC. De nieuwe lijn euroCI's zijn allemaal gelijk alleen de soft in de flasheeprom bepaald het soort codering. Dus als men de goede soft heeft kan men van elke CI zo weer een andere codering in de CI zetten.<P>De eerste Irdeto euroCI's zijn deze week in Nederland verspreidt door de importeur. Deze Irdeto euroCI is standaard geschikt voor alle irdeto signalen behalve natuurlijk de betacrypt codering. Ook de nieuwe seca CI zal volgens SMC geschikt zijn voor alle kanalen en zal dus niet landgebonden zijn.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Geplaatst:

punai er komt in de nieuwe seca cams geen landencode maar wat je nu al met de seca ci hebt dat hij maar 8 providers laad, al heb je er 15 in de kaart staan, dan leest de nieuwe cam alleen nog maar de eerste dus moet je voor elke provider een kaart hebben <BR>groeten blokker <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Blokker1, bedankt voor de info.<BR>Ik heb inmiddels hier ook een omgebouwde cryptoworks CI en deze werkt net zo goed als de normale Aston.<BR>De hobby word er voor de newbies niet makkelijker op en zolang er geen programma op internet te vinden is die de cryptoworks omzet naar Aston versie 1.3 is en blijft dit een dure hobby. Hier en daar kost de Aston al boven de 400,- als hij ergens nog te verkrijgen is tenminste.<BR>Maar wie weet, misschien komt er voor die nieuwe CI's wel een soort softwareblokker aanpassing, we zien wel.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Als die Euro-CI's allemaal gelijk zijn behalve de firmware, zouden deze CI's dan niet door de betaal-tv figuren via de satelliet geflasht kunnen worden zodat alle "zelfgemaakte" kaarten uitgeschakeld worden??????<P>------------------<BR>

Geplaatst:

als er in de nieuwe aston cams een landencode inzit is dat toch ook geen probleem denk ik.<BR>ik weet er die met een nederlandse goedgekeurde seca box alle seca kanalen bekijkt ook die van buiten nederland.die filetjes trekken zich toch niks aan van een code.ik denk dat die landencode geen probleem zou mogen opleveren.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Geplaatst:

Ik zou ook z'n, omgebouwde cryptowork naar aston 1.03 CI, willen hebben. <BR>Weet er iemand een goede adres voor me en wat kosten ze.<P><BR>Faxme<P>------------------<BR>faxme

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.