Gast Geplaatst: 16 november 2005 Geplaatst: 16 november 2005 Hallo,ik wil indien mogelijk op een externe hd windows xp hebben,maar op mijn pc windows 98 laten draaien,deze heb ik nodig voor verouderde programma's. Is dit mogelijk of welke mogelijkheden zijn hiervoor. Ik weet dat ik mijn schijf kan delen,maar heb hier geen ervaring in en wil dit liever niet doen. Wie kan mij raad geven . Groet Roland Nijst
Gast Geplaatst: 16 november 2005 Geplaatst: 16 november 2005 Ik werk met verwisselbare harde schijven in een 'rack-systeem'...dus als je nog een een vrij 5.25" opening in je pc-kast hebt, zet er zo'n rack in...verwisselen van besturingssysteem wordt zo kinderspel...gewoon schuif verwisselen en je start je systeem met eender welk besturingssysteem vanaf een aparte harde schijf.
Poetsdoekje Geplaatst: 16 november 2005 Geplaatst: 16 november 2005 Je kunt toch ook gewoon een tweede (interne) harde schijf nemen (goedkoper) en daar dus XP op zetten, en tijdens de opstart van de computer er voor kiezen (Dual Boot) welk Operating systeem je neemt?! poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Geplaatst: 11 december 2005 Geplaatst: 11 december 2005 hoe stel je de pc in op dual boot me twee harde schijven?
Thomas2000 Geplaatst: 12 december 2005 Geplaatst: 12 december 2005 Gewoon xp erbij installeren. Dat menu komt vanzelf. Vergeet niet tijdens het installeren de juiste schijf te selecteren! Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen