Gast Geplaatst: 30 oktober 2000 Geplaatst: 30 oktober 2000 Iemand al een idee voor de update van de CI<BR>Mijn Standbij knop is bijna versleten van de Humax. Het moet toch mogelijk zijn met een Laptop heb ik eens gehoord. Wie weet hier meer van??<P><P>------------------<BR>
prutsie Geplaatst: 31 oktober 2000 Geplaatst: 31 oktober 2000 Yep, kan ook.<BR>kijk op <A HREF="http://www.satnerds.com" TARGET=_blank>www.satnerds.com</A> . een van de satnerds kan dit voor je doen. kost F25.--<BR>scheelt je je standby toets van je zapkast.<BR>prutsie.<P>------------------<BR> Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gerdy Geplaatst: 31 oktober 2000 Geplaatst: 31 oktober 2000 alle oude Aston cam's 1.00 kan ik laten omruilen voor de 1.03 versie; alleen vraagt dat wat organisatie en de nodige tijd (opsturen naar mij toe, ikzelf opsturen naar Aston (ken de commerciële directeur, vandaar...) terug van Aston ontvangen en terugsturen naar de eigenaar.<P>Reacties welkom !<P>------------------<BR> Gerdy
Gast Geplaatst: 31 oktober 2000 Geplaatst: 31 oktober 2000 Hoe kan ik eigenlijk zien welke versie ik heb, op het ding zelf staat niets???<P>Ik heb 'm op een dvb kaart voor o.a. internet per satelliet zitten maar in het menu kom ik dit ook nergens tegen.<P>------------------<BR>
Toxic Geplaatst: 31 oktober 2000 Geplaatst: 31 oktober 2000 @ Gerdy: Wat voor kosten zijn daaraan verbonden, hoelang duurt het ongeveer en hoe weet ik zeker dat je er niet vandoor gaat met m'n CAM?<BR><P>------------------<BR> <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!! DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Gerdy Geplaatst: 31 oktober 2000 Geplaatst: 31 oktober 2000 Toxic: ik vertelde het daarstraks reeds: dàt heen en weer zenden is juist het probleem: ik wil dat wel (en het liefst in één keer) doen t.t.z. een dateline stellen voor het naar mij toesturen van de cam's van alle geînteresseerden waarop ze in één zending naar Aston gaan en van Aston in één zending terugkomen. En dan nog het liefst zowel naar mij als van ik terug naar de eigenaars per aangetekende zending zodat er geen discussies zijn !<BR>Kostprijs: de portkosten + 100 bef voor de "handling" waarmee ik mijn secretaresse mee opzadel.<BR>Nodige tijd ? Ik veronderstel dat één tot anderhalve week voor naar Aston en terug bij mij moet in aanmerking genomen worden maar dat hangt af van de snelheid waarmee ze de omwisseling bij Aston realiseren.<BR>Dat ik jouw (en andere cam's) niet zal behouden? Ik heb een welbekende satzaak in belgië en zou heus mijn reputatie niet voor enkele cammetje's noch voor andere duistere praktijken op het spel zetten !!!<BR>Het is gewoon omdat mijn contactpersoon bij Aston mij zelf het voorstel heeft gedaan dat ik dit op dit bord heb vermeld maar voor mij hoeft het niet hoor !<BR><P>------------------<BR> Gerdy
Toxic Geplaatst: 1 november 2000 Geplaatst: 1 november 2000 @ Gerdy: Ik begrijp je goede bedoeling, maar dat ik zo reageerde is dat je altijd een beetje voorzichtig moet zijn, een CAM opsturen en nooit meer terugzien is ook niet alles he? En aangezien je geringe aantal postings had je een potentiele 'oplichter' kunnen zijn natuurlijk.<BR>Maar OK, ik heb wel belangstelling voor deze omruil/upgrade, en ik denk dat er meer mensen zijn die hier wel oor naar hebben. Aan jouw de keus of ze hier moeten reageren of via mail, dan kun je een inventaris maken van de hoeveelheid op te sturen CAM's. Zet mij in ieder geval maar op de lijst . <P>------------------<BR> <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!! DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Aanbevolen berichten