Gast Geplaatst: 13 november 2000 Geplaatst: 13 november 2000 sky en news datacom kennende van de analoge vc1 encryptie zal de hack van het videoguard/nds systeem nog niet voor morgen zijn.misschien wel nooit.sky en news datacom zullen wel veel geïnvisteerd hebben om een waterdichte codering te hebben.al hoop ik dat ik verkeerd ben en dat we ooit een glimp zullen zien van sky digital.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000
Gast Geplaatst: 16 november 2000 Geplaatst: 16 november 2000 een waterdichte codering is er nooit, komt tijd komt .....<P>------------------<BR>
prutsie Geplaatst: 17 november 2000 Geplaatst: 17 november 2000 Waterdicht niet, zeer moeilijk te hacken, zeer zeker wel. na de 09 kaart van BskyB was het toch (bijna) afgelopen. de 0A is uiteindelijk ook gehacked, maar hierna ? Ik heb begrepen niets meer. Het feit dat BskyB om de slordige 2 jaar standaard een kaartwissel heeft werkt natuurlijk ook niet echt mee. Het moment dat er een werkende hack is, tjoep, kaartwissel. De heeren hackers hebben dus nooit echt de tijd om eens echt de kaart te doorgronden, zoals de kaartjes van irdeto, en seca. Het heeft toch best een tijd geduurd voordat alle geheimen van de irdeto kaartjes bekend waren nadat de eerste hack (Tron) public geworden was. Een kanaal id. openzetten was in die tijd al een wondertje. hierna kwamen de country code, datum, key's, etc. Nu hebben de 1.2, en 1.4 / 6 kaarten geen of zeer weinig geheimen meer. Maar de nieuwere generaties ? zelfs hier is nog genoeg te onderzoeken. Om dus terug te komen op het onderwerp, BskyB heeft een lange historie, en dus veel ervaring met de security van hun systeem. Het zal dus wel niet zo maar gehack'd worden. Voor (bijna)alle systemen zijn commerciele zeer dure hacks beschikbaar, voor BskyB dus niet !<BR>petertje.<P>------------------<BR> Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 17 november 2000 Geplaatst: 17 november 2000 De Sky kanalen zijn al zins het prille begin gehackt.<BR>Alleen zijn die Engelse wat slimmer dan de meeste van ons.<BR>Ze houden de lippen op elkaar, zeker op een medium als het internet.<BR>Op deze manier blijven de hack-kaarten hun waarde houden en verandert er niet zo snel een key.<P>Franse Piet (die als een hele poos de sky kanalen ziet)<BR><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten