Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

een probleempje hier ,heb de nieuwste blokkerfile geladen werkte tot gisteren prima ,echter gisterenavond liep deze vast en kreeg ik de melding ,dit kanaal is gecodeerd !!!!!!!!!! ben ik de enigste of hebben er meer last van zoja wat kan dan het probleem zijn gr juan<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<P>Hoi, <P>bij welke ontvanger heb je dit? <P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Geplaatst:

Ik heb dat ook gehad, toen ik die nieuwe blokker file had geproged ging het 1 dag goed, vervolgens ook de melding dat de zaak gecodeerd was. Heb dus maar een pic-kaartje gemaakt en dat werkt nog steeds goed. Die Blokker is nu dus te Koop.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

klopt als een zwerende vinger frown.gif ikzelf heb een pace 500 en die slaat af en toe "vast" als c+ weer bezig is met z'n zooi<BR>krijg dan dezelfde meldingen van gecodeerd tot aan cam controleren. het werkt om de tuner van de spanning te halen en opnieuw op te laten booten. soms meerdere malen achtermekaar.<BR>mischien moet de fuse anders ingesteld worden van de pic-proc. <BR>moet ik nog mee testen. smile.gifsmile.gifsmile.gif<BR>greetzz alex.<P>------------------<BR>blubblub

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.