Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

<BR>is een Irdeto Cam van een Nokia 9500<BR>Versie BV1.13F te upgraden of kan ik in deze ontvanger een andere CAM stoppen?<P>Graag hier info over please!<P>Groetjes Jan<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Sprakeloos....................<BR>Is niet zo'n nette reactie vandaar dat ik verderop toch maar even reageer smile.gif<P>------------------<BR>edited by Tech smile.gif<p>[This message has been edited by Tech (edited 27 November 2000).]

Geplaatst:

Van het weekend weer aan de roze pacmannetjes gezeten ?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Cam is inderdaad naar een allcam te patchen. je kan dit zeer waarschijnlijk niet zelf doen omdat je een smd eprom eruit moet solderen, en een nieuwe (geprogrammeerde) erin. als je geen, of minder ervaring met electronica hebt hier absoluut niet aan beginnen. verder moet je de juiste adapter voor deze smd eprom hebben om hem op je epromprogrammer aan te kunnen sluiten. Er zijn echter diverse bedrijven in NL. die het ook voor je kunnen doen. kost ongeveer F75.--<BR>Het voordeel dat je hiermee behaalt is dat je 9500 ineens ook duitse betacrypt "C" kaartjes accepteerd. voor die F75,-- niet echt een aanrader dus, of je moet toevallig nog een orig. df1 kaart moeten hebben liggen die je koste wat het kost aan de praat wil hebben op je 9500. (oh ja je kan dat kaartje dan beter clonen naar een 0 kaart, kost een avondje, maar dan doetie et ook op een nl cam).<BR>peter / prutsie.<BR><P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Heuh Prutsie,<BR>we hebben het hier over een 9500, dus niet over een Irdeto-CI!<P>Grtz,<BR>Wimpie<P>------------------<BR>

Geplaatst:

met dvb2000 in de nokia heb je toch niet echt een allcam nodig volgens mij werken alle kaarten gewoon<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nou heb ik dit ook met mijn vroegere 9200 gedaan (=identiek aan die 9500), ik heb natuurlijk wel wat smd ervaring.<BR>Je MOET dit hebben om alles op 1 kaart te laten draaien (dus doen!!)(ik had een ic-voet geplaatst dus kon ik ze vergelijken)<BR>Dan nog DVB2000 en je hebt een leuke machine met ineens een ingebouwde blokker.<BR>Suc6<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

nee <B> blokker1 </B> een willekeurige c-kaart doet het dan nog steeds niet in in een 0-cam. Dvb2000 doet alleen bij passende kaart of allcam niet moeilijk over de land code op de kaart....<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

@Wimpie<P>Van de cam van een Nokia kun je wel degelijk een all-cam maken, wel is waar niet op de PC maar wel op de manier die prutsie omschrijft, de meeste vragen trouwens 60,= i.p.v. 75,= maar dat doet er effe niet toe.

Geplaatst:

Dat klopt , maar waarom zet je dan niet gewoon de Premiere World key en id op de multichoice kaart , dan heb je het probleem met de kaart opgelost en toch betacrypt kijken met de mm9500 en DVB2000, dus heb je geen allcam nodig.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.