Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand of de nieuwe IRD EuroCam ook hardware matig geweizigd is tov de oude Irdeto cam.<BR>De nieuwe Euro-Cam is namelijk niet meer normaal te patchen zo als vroeger en er is dus ook geen PM World mee te kijken.<BR>Ik heb wel profesionele soldeer en programmeer apparatuur om de euro cam eventueel te verbouwen maar heb geen gegevens.<BR>Wie helpt.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb inmiddels een foto gezien van een oude CI module maar deze is heel anders dan mijn nieuwe Eurocam.<BR>De nieuwe eurocam is nog helemaal niet te patchen omdat de computer de hele cam niet eens herkent als nieuwe hardware.<BR>Ik las wel een Duits bericht dat Fa ****** in Duitsland wel software heeft om dit te kunnen.<BR>Het moet dus wel mogelijk zijn om deze nieuwe Irdeto cam's te kunnen beschrijven.<BR>Heren software schrijvers doe uw best.<BR>Ik zit ook met zo'n onding. <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik dacht dat deze versie niet meer te patchen was daar er nu geen flash maar een prom inzit.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.