Gast Geplaatst: 22 november 2000 Geplaatst: 22 november 2000 dag allemaal,<P>ik heb een vraagje over de nieuwe irdeto ci module.<P>Zijn deze op dit moment te upgraden naar 4.7SE of 4.6SE?<BR>in afwachting van jullie antwoordt.<P><BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 november 2000 Geplaatst: 25 november 2000 De nieuwe eurocam is nog helemaal niet te patchen omdat de computer de hele cam niet eens herkent als nieuwe hardware.<BR>Ik las wel een Duits bericht dat Fa ****** in Duitsland wel software heeft om dit te kunnen.<BR>Het moet dus wel mogelijk zijn om deze nieuwe Irdeto cam's te kunnen beschrijven.<BR>Heren software schrijvers doe uw best.<BR>Ik zit ook met zo'n onding. <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 november 2000 Geplaatst: 25 november 2000 Zover mij bekent is, zit er geen flash geheugen meer in de nieuwe Irdeto CAM's. Ze zullen daarom ook nooit te patchen zijn. Mischien dat er ooit nog een hardware patch komt?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 november 2000 Geplaatst: 25 november 2000 Zo dat ik dat bij master crd gelezen heb is deze CIcam ook te patchen maar de importeer<BR>van Duitsland wacht eerst dat de oude ci verkocht zijn want deze brengt meer geld op.<BR>en de nieuwe patch heeft een andere programma nodig om het op de CI te zetten master of CRD is er met een paar anderen er mee bezig.<BR>Dus afwachten wat de toekomst brengt 95% hack vrij dat is 5% te weinig. <BR><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten