Gast Geplaatst: 17 november 2005 Geplaatst: 17 november 2005 hallo,welke ontvangers werken zeer goed met de orginele matrix revolution met NL kaart, ben van plan een nieuwe ontvanger te kopen en heb al een MR aangeschaft... groeten
gigantaandemuur Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 http://www.canaldigitaal.nl/DEFAULT.ASP?ID=215 Hier staat wat.groetjes "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Gast Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 Eh, een CI ontvanger denk ik he? [color:"#666666"]Ik ga een auto kopen, dus ik heb al een set banden aangeschaft. Weet iemand op welke auto die het beste passen?[/color]
cellie Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 Hehehe, zijn het wel winterbanden? FF serieus, misschien heeft kampos al een receiver waar de MR niet zo lekker in werkt. Dus koop een 2e auto, maar let op de wielmaat MiLo. Assumption is the mother of all fuckups
Gast Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 juist ik heb een Aston Xena en daar werkt de kam niet goed in ?
planetbitworld Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 Je zou ook kunnen overwegen om een module te kopen die goed in je Aston Xena werkt. Dan ben je mischien goedkoper uit. Je zegt dat je matrix module origineel is (dus waarschijnlijk met ucas 3.1) waarschijnlijk wil je deze module dus voor de canaldigitaal kaart gebruiken. Maar wat ik niet snap is deze werkt toch ook in je interne kaartlezer van de Xena? Of wil je de matrix module als exprerimenteer module gebruiken? 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Gast Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 probleem opgelost gewoon V4.13 soft geladen via Aston France site en alles werkt als een speer bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen