Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Humax 5600 met een Ird eurocam.<BR>Ik krijg hier onmogelijk een Pic Goldkaart mee aan de gang.<BR>Ik heb inmiddels alle irdeto file's die ik kon vinden getest,maar krijg steeds de melding invalid cart ffff. Doe ik iets fout of is dit weer zo'n geintje van de nieuwe Eurocam.<BR>Een gewone kaart werkt wel normaal.<BR>Help ik word gek!!!!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Geen van de bestaande goldcards zal werken met de nieuwe Irdeto modules. Deze zijn regio gebonden en werken alleen met orginele kaarten uit de juiste regio.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Waar is die regio code dan weggeschreven.<BR>In een serie nummer of zo.<BR>Dit betekent dus dat de Irdeto handel definitief over is want nieuwe irdeto kaarten krijg je dus nooit bij een losse CI irdeto cam.<BR>Lijkt mij toch erg sterk.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

In Nederland krijg je die inderdaad niet maar in andere landen in Europa kan je bij betaaltv providers nog steeds Irdeto kaarten krijgen.<P>Ik heb het niet getest wat Lion zegt maar inderdaad waren de geruchten vooraf dat zowel de Irdeto en Seca EuroCI's voorzien zouden worden met software die niet orginele kaarten in de meeste gevallen zouden weigeren.<P>Succes ermee....<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hi,<P>In de Irdeto Eurocam werken de Goldkaarten wel !!!!<BR>Als je de code ffff te zien krijgt betekent dit dat je een Allcam sw in de Goldkaart gepompt hebt !<P>Gebruik b.v de humax file en je zal beeld hebben.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.