Gast Geplaatst: 19 juli 2000 Geplaatst: 19 juli 2000 Is er al wat bekend van de Asthon update naar 1.3 of hoger???<BR>Als het goed is zou er vandaag een update uitkomen ....<BR>Hoe wie waar ????<BR>Groetjes<BR> Ruud<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 19 juli 2000 Geplaatst: 19 juli 2000 Ik wiet niet wie wat waar hoe jij aan de info bent gekomen dat er vandaag een update zou beginnen?? <P>Hij is er tot op dit moment nog niet en zal volgens de bronnen bij Aston ook niet binnen een zeer korte tijd komen als ie er uberhaupt via de sat nog komt.<P>Satwatcher<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 19 July 2000).]
Avalon Geplaatst: 19 juli 2000 Geplaatst: 19 juli 2000 Hallo<P>Ik heb ergens op mijn mediabox een kanaal Aston Download gezien. Wat zich bevind op de astra, alleen is mijn vraag hoe willen ze dat doen want in mijn MM9800 kan je nergens upgrade C.I. uit laten voeren.<P>Groetjes Avalon <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 juli 2000 Geplaatst: 20 juli 2000 Ik heb vandaag een Seca CI gekocht; de winkel wist me te vertellen dat vanaf 21-7 de update klaarstaat.<P>Astra, freq 12603, Hor, Symb 22000, FEC 5/6 <P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 juli 2000 Geplaatst: 20 juli 2000 Op welke frequentie zit die Aston dan???<BR>en ik vraag me af of het alleen software is<BR>of komt er ook hardware update van Aston<BR>Maar als ik mijn Aston ci moduul versie 1.0<BR>kan updaten met de Aston frequentie dan ben ik razend nieuwsgierig hoe dat gebeurd....<BR>Ik heb een Humax 5400 box dit ter info...<BR>Groetjes<BR> Ruud<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 juli 2000 Geplaatst: 20 juli 2000 Ik heb een paar weken geleden op een van de borden van sat4all een discussie gade geslagen vandaar mijn vraag of die update er nu wel of niet is maar zo te horen is ie er nog niet ........jammer......<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 21 juli 2000 Geplaatst: 21 juli 2000 Willen jullie melden op dit board wanneer deze update werkelijk actief is ???<BR>Alle data's welke zijn genoemd, en dat zijn er nogal wat de afgelopen 2,5 maanden, was er telkens hoop maar niets te downloaden.<P>Ook nu heb ik er weinig vertrouwen in, zeker als de bron een satwinkel is welke belang hebben in de verkoop van hun doos en/of oude stock van versie 1.0, ik zag liever deze aankondiging vanaf de Aston-site, maar daar is nog niets te zien.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 22 juli 2000 Geplaatst: 22 juli 2000 Nou Pouk <BR>ik denk dat je maar weer naar de winkel terug moet want er is inderdaad niets te zien.....<BR>Grrrrrrrrrrrrr......... ;-)<BR>Groeten van<BR> Ruud<P>------------------<BR>
Andre35 Geplaatst: 22 juli 2000 Geplaatst: 22 juli 2000 Hallo Pauk het klopt wel er staat inderdaad iets klaar op die freq.<BR>Ik krijg al wel het menu te zien met de melding Telechargement en cours... attendez svp maar er gebeurd werder nog niets.<BR>Of het moet een upgrade zijn voor een van de aston recievers.<BR>Groetjes Andre.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 22 juli 2000 Geplaatst: 22 juli 2000 Hallo,<P>where can i get the ASTON 1.03 File to updated it with a laptop ??<P>Thanks for your help <P>Dr.Brain<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 26 juli 2000 Geplaatst: 26 juli 2000 Euh dat stond hier eigenlijk al, maar die update op MHP is er voor INTERNE ASTON/SECA CAMS, voor 1.0 naar 1.3 .. niks nieuws onder de zon .......<P>Er zijn er die hun gewone cam ermee hebben geupdate en er zijn er dus ook die hun CAM hebben opgeblazen .. hoe weet ik niet, want in principe is het niet echt mogelijk. Swoit, ik denk dat het in NIEUWS of HARDWARE stond ... Ga daar eens kijken.<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>
Aanbevolen berichten